Poster: thomassmith
Maja als je nou is kijkt wat gemiddeld 1 track kost, en dan kijkt naar het gemiddelde salaris van een vakantie baanjte ofzo iets. Dan is het toch vrij duidelijk dat je gewoon niks gaat kopen.
Als je zeg maar een dj voor de kost bent, dan kan je het misschien nog wel redden.
Poster: Estacy
tja, der was een tijd waarin je 2 beltdrive tafeltjes en een simpel mixertje kocht, om vervolgens 3/4 van wat je verdiende aan muziek uit te geven.?
ik vindt nog steeds dat DJ's (ook thuisDJ's zoals ik) zich meer moeten focussen op muziek dan op gear. nieuwe muziek maakt het voor mij leuker om te draaien dan nieuwe gear (mits de gear gewoon werkt, zonder kraken)
Poster: djroy16
ik koop al me muziek op beatport, Itunes of andere download sites. Ik gebruik Soundcloud om zo nu en dan is een bootlegje op te speuren. Krijg ook een hoop materiaal toe gestuurd.
Vroeger ripte ik wel eens een cdtje, maar als je zelf produceert wil je ook dat mensen jou track kopen!
Poster: Vassilli
@TimoV
Ja de Cdj2000's detecteren illigale muziek. Dus doen ze er expres extra lang over!
Poster: Vassilli
Damn.. Ooit van sarcasme gehoord.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.