Poster: Stefjuuh
De 'illegale' netwerken zijn ondertussen zo goed dat je meestal gewoon de volledige 320jes vindt, dus dat kwaliteitverhaal is een beetje achterhaald..
Poster: Sunrise8
Ik denk dat ik 20% legaal heb en 80% illegaal. Gewoonweg omdat het nog niet echt een serieuze wending heeft genomen. De 20% legaal komt van CD's die ik wel eens gekocht/gekregen heb of van de gratis credits die je krijgt op een feest wanneer je muntjes koopt. Zo kun je toch weer elke keer 2 a 3 nummers downloaden. Altijd fijn
Poster: Mixt-Ape
Dus je hebt geld voor CDJ-2000's maar niet voor muziek? Cool.
Poster: Mixt-Ape
En het is geen zonde van CDJ 2000's te kopen als het 'niet serieus' is?
En je kan het dus wel betalen, maar je weigert het omdat...?
Poster: Tekhead
Illegale muziek ? Weet wel dat er nog enkele landen op deze aardkloot zijn, die sommige muziekgenr?s en artiesten verbieden in hun land omwille van o.a. politieke, religieuze, haat-teksten, maar dat is toch niet zo in NL of BE.
Wat ik hiermee bedoel is dat je geen legale of illegale muziek hebt, maar legaal of illegaal verworven muziek
Poster: Estacy
top 40 enzo heb ik grotendeels illegaal. maar muziek die ik graag draai (house en techno) heb ik wel legaal, vooral omdat je vinyl niet kunt downloaden en omdat ik lang niet alle muziek die ik wil illegaal KAN krijgen.
Poster: feestbeest
Ik denk dat sunrise gewoon bedoelt dat hij niet zovaak ?buiten de deur draait. Dan vind ik het logisch.
Poster: nils7
Wat hij zegt alleen ik draai geen vynil.
Overigens draai ik, als 1 van de weinigen hier denk ik, met een BUMA licentie!
Poster: T-to-the-J
Ik koop niks, simpel omdat ik geen gig's heb, en ik nog moet sparen voor een set, waarschijnlijk heb ik binnen een half jaar een baantje, en dan komt het beatport account er zowiso!
Poster: Ridalio
Alles wat ik draai koop ik, wel zo eerlijk, de artiesten moeten er natuurlijk ook aan verdienen.
Maar muziekvoor thuis/auto of voor op mijn iPod download ik meestal gewoon van internet.
Ik bekijk het gewoon zo: Zodra ik er geld mee kan verdienen, moet de originele artiest dat ook kunnen.
Poster: Seca
Waarom zou je nu geen tracks kopen, en?als je later?je gigs hebt wel tracks kopen?
Poster:nils7
Overigens draai ik, als 1 van de weinigen hier denk ik, met een BUMA licentie!
Poster: Yvaroz
hij kan er zoiezo al naartoe werken om alles legaal te krijgen
hoe ben je daar aan gekomen? ik wil er eigenlijk ook wel een hebben, dan heb je ook wel meer vertrouwen van mensen en zoiezo wel fijn om een beetje bewijs te hebben dat ik niet iedere keer bonnetjes bij me moet hebben
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.