DJ Booth voor slaapkamer maken 16/08/2010
?
Na een jaar draaien op mijn bureau blad ben ik dit onder zat;
iedere keer gebukt staan, stof wat overal tussen komt,kabels die overal over lopen en geen plaats voor de cd?s te leggen.
Op het moment bezit ik de
cdj?s400+ djm400. Deze zitten in ??n flightcase en neem ik zo?n 3x per maand mee om op
locatie te draaien. (Dus iedere keer weer kabels fatsoeneren na een feestje enz ).
Nu ben ik van plan zelf een compleet meubel te maken(met beetje hulp van een vriend die timmerman is).
Ik heb het me al een beetje uitgedokterd om de cdj?s & djm wat lager te laten liggen zodat de rest op
??n nivo zit, ziet er netjes uit lijkt me zo. Nu was de bedoeling ook de pc + laptop enz er in te verwerken.
Schets1:KLEUR KAN AFWIJKEN16/08/2010
De bedoeling is om de sparing onder in groot genoeg te maken voor latere uitbreidingen naar
cdj?s 900 of 2000> (De vraag is: indien ik die set zal aanschaffen, is het dan verstandig ook weer de
CDJ?S en DJM in ??n flightcase te pakken of 3 lossen ((let op: moet vaak worden los gekoppeld voor vervoer)
En hoe groot zullen dan deze cases zijn?(
Afmeting Breedte en diepte in CM).?
Voor de rest nog iemand
tips?(Zal jullie nog op de hoogte houden d.m.v. foto's van de vooruitgang)
Wil deze week ermee starten aangezien ik nu vakantie heb nog 2weken.Edit:?? - Booth wordt op slaapkamer gemaakt, en blijft daar staan
(Heb een andere Booth voor Drive-in van aluminium).
??????????- Ik studeer niet meer, maar doe nog wel graag dingen ontwerpen/bewerken op pc dus wat ruimte voor toestenbord en papier werk zou ik ook moeten cre?ren