Poster: dj-zero
Klinkt heel raar, maar misschien zou je er zon soort velux achtig rolgordijn voordoen?XD
Of je maakt een soort piano klep en aan de onderkant van de klep doe je de verlichting?
Sloop een koelkast en haal daar t lich systeem uit, en zet daar een andere lamp op...(Just kidding, maar je snapt wat ik bedoel..)
Poster: dJORD
een samenstelling van expedit dan: ////www.djresource.eu/Djsets/display/9248/#top
Poster: dj-zero
Wilde net zeggen, zoiets kun je kant en klaar kopen voor 199.00 en dan is t zelfs nog iets uitgebreider...
LLCool zoekt naar iets om zn gear enigsinds in te bouwen en niet gewoon op te zetten, meen ik?
Poster: Estacy
de CDJ 2000's zijn denk ik zo'n 32cm breed, en de DJM 2000 is 19 inch dus ong. 48. dat maakt 112. plus de flightcase natuurlijk. Maar ik zou geen uitsparing maken, maar gewoon een los tafelblad. dus bovenop een houten blad bouw je een klein frame, zo hoog als je flightcase, en daar leg je dan een tafelblad met een gat erin bovenop. zit het perfect ingebouwd. en als je later iets grotere gear hebt, dan zaag je dat gat gewoon wat groter. als je dat blad laat scharnieren (of gewoon los laat) dan kun je je gear zo eruit pakken.
Poster: Grudgie
Ik heb van hout etc geen verstand.. dus ik kan mis zitten hoor, maar als ik mijn dj meubel bekijk dan zijn mijn poten veeel dikker en groter.. en die van jou wel erg smal... en denk ik van.. zal dat het wel houden?
Maar zoals ik al zei, ikkan er naast zitten.
Poster: no-rush
tip : het draait leuker als je je kamer ''in'' draait
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.