Poster: Tekhead
Kalmthout? !
...
Ah ok, maar ben op zoek naar een goede school voor basisonderwijs voor m'n zoon, liefst vrij onderwijs.
Kalmthout? !
Aanpassen is geen probleem voor mij, ben een Vlaming, geen Buitenlander uit de Maghreb he !
Doe het vooral voor m'n 2 zoontjes, zodat ze tenminste buiten kunnen spelen en ravotten zonder schrik te moeten hebben voor van die klein mak*ksk*s die gelijk alles afrippen
@Tek-Zotic: O ja Brecht ligt ook niet ver he, Leuk kunnen we af en toe wel eens feestje bouwen
Poster: tek-zotic
als ge dood gaat, ik werk bij de begraafnisondernemer in kalmthout
Shame on you Jelle, dit is te grofffffff.
on-topic:
Zijn er al prijzen gekend voor de Denons ?
Poster: TheDutchDecks
ja die zijn er nu ook
DN-X600????????? ?579,-
DN-SC2000????? ?229,-
DN-MC6000????? ?695,-
Poster: OneSixty
Ja, tso en bso.
vanalle richtingen: Hout, electriciteit, lootgieterij, lassen, fietsenmaker, auto...???
klik
Poster: soundkiller
waar is het display van de dn sc 2000 of zie ik iets over het hoofd
Poster: Seca
En IW ( Industriele wetenschappen )
Euhm, was jij dan diegene die vorig jaar met een HDJ 2000 op je hoofd rondliep?
Had eens iemand in de school gezien die daarmee rondliep.
Wie heb je van leraar en wat volg je? Altijd leuk om te weten aangezien ik net afgestudeerd ben.
welke richting heb jij gevolgd seca ?
Houtbewerking is cool he, maar wat eigenlijk meubelmaker en binnenschrijnwerk, of timmerwerken zoals Ramen en deuren, daktimmerwerken ?
Kunnen we na m'n verhuis mss wel eens samen het een en ander bespreken om samen wat te doen, heb wel enkele ideeen, als je interesse moest hebben tenminste.
BTW ik ben vandaag in Antwerpen geweest en heb daar een dj store winkel ontdekt, die vroeger in Herentals was gevestigd, en raar maar waar, hij is al +/- 2 jaar in Antwerpen en daar wist ik niks van.
Ik ga in shop survey ff een markering en waardering maken. Hij is gelegen achter de hoek van Rodec.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.