numark ttx
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

mrtnt    posted on 03-12-2005 18:25
hallo,
zou willen een ttx kopen maar heb gehoord dat bij sommige spelers dat op de tone arm speling zit.
maar heb op 1 of andere site waar ze djgear verkopen gezien dat ze een nieuwe editie verkopen.
nu is mijn vraag is deze editie verbeterd?
zou ik hem kopen.

What do you think about numark ttx ??

Vote :   

Lukaz    posted on 03-12-2005 18:35
een speling in de arm?? dat is gewoon een qwestie van het gewichtje goed afzetten
MrPecho    posted on 04-12-2005 13:40
Speling in de arm is niet alleen uw arm goed afstellen hoor .
Als je arm vol speling zit zoals bij de numark dan verspringt hij veel te snel,
Dit probleem bevind zich intern bij tt's en valt meestal te verwijdere maar bij de numark kan dat niet omdat de armen verwisselbaar en daarom er geen schroefje is om de speling te verwijdere.
Camino    posted on 04-12-2005 13:52
ik weet niet of er andere plaatsen zijn, maar in ieder geval als je ze bij new-line besteld kan je de optie aantikken om speling te verwijderen... kost je 5 euro per tt... kan waarschijnlijk ook bij de locale electroboer... weet wel niet hoe het met garantie zit indien je dit laat doen.
Zuur    posted on 04-12-2005 16:14
Poster: DeafDJ
ik weet niet of er andere plaatsen zijn, maar in ieder geval als je ze bij new-line besteld kan je de optie aantikken om speling te verwijderen... kost je 5 euro per tt... kan waarschijnlijk ook bij de locale electroboer... weet wel niet hoe het met garantie zit indien je dit laat doen.

Ja ,dat kan. Alleen is dit niet mogelijk bij de TTX, er is geen mogelijkheid om de armlagers af te stellen.

Staat tevens vermeld bij de TTX op New-line.
Camino    posted on 04-12-2005 17:46
oh daar wist ik niks van  maar waarom zou je de TTX kopen? de OEM bak is het zelfde maar dan zonder de foutjes (naja... ook zonder dat super-stylish scherm dan ook)
mrtnt    posted on 04-12-2005 18:11
heb 1 synq maar zou die bpm counter willen

Camino    posted on 04-12-2005 20:07
kan je beter de bpm teller van behringer kopen... was onlangs nog een thread over... of anders in veel mixers zit een bpm teller
robertvisser    posted on 04-12-2005 21:21
die bpm op de ttx is niet zo snel en nauwkkeurig... helaas
mrtnt    posted on 04-12-2005 23:55
meenje dat heb nochtans gehoord dat het de beste bpm tellers waren snik snik :p:p:p

This is an old Topic

No new postings for 6.866 days.
 Post CommentThat would be 228.9 months
or a whopping 18.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

147 Users online: 2 Guests (145 Unknown)
Pages generated today : 11.184
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.116.834