hello, ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met celestion speakers kan ze kopen van een vriend die ermee stopt voor een goede prijs het betreft hier een celestion speaker met 2 15' woofers een een2' driver de typenummer is de R1522 heb ze nog nergens anders gezien ook op internet is er maar bitter weinig over deze speaker te vinden. alvast bedankt, mp
What do you think about heeft iemand ervaring met celestion speakers ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
hello, ik heb al op celestions homepage gezocht ja maar daar vind je bitter weinig over de speakers. pa is inderdaad iets heel anders maar als jij tevreden bent over je celestion monitors dan heb ik toch al een algemene indruk van het merk, bedankt daarvoor.
No new postings for 5.153 days. Post CommentThat would be 171.8 months or a whopping 14.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.