DJ gezocht regio Boxmeer (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ArTy    posted on 07-08-2010 20:22
Hey,

Ik ben?voor 25 september nog op zoek naar een house dj voor een feest dat ik organiseer.
Het feest wordt gehouden bij Royce in boxmeer, dit is een kleine discotheek met een capiciteit van +/- 800 mensen.

Wie draait er nog meer?
La Fuente
Funky Fresh
host: MC lady Bee

We zijn dus nog op zoek naar een act van +/-?1 tot anderhalf uur.

Wat voor apparatuur staat er?
2 tot 4 CDJ-1000MK3 en een DJM-800 mixer. Verder is de tent leuk belicht en is er genoeg volume (muziek).

Wat krijg ik?
Niet veel, je krijgt een reiskosten vergoeding. Verder mag je wat vrienden mee nemen die gratis entree krijgen en je krijgt een x aantal consumptiemunten.

Je moet het dus niet voor de centen doen. We zijn ook echt op zoek naar een DJ die het gewoon voor het plezier doet en niet voor de centen. Het is een leuke ervaring denk ik.

Wat moet ik doen?
Mij een pm sturen met het volgende:
- wat gegevens over jou (naam, woonplaats, geb. datum, dj naam) (min leeftijd 15, liefst 16+ jaar)
- waarom we jou moeten kiezen (beknopt verwoord)
- een link naar een (recente)mix van je

We zijn niet op zoek naar DJ's uit Amserdam of Leeuwarden, maar echt uit de regio Boxmeer.
User edit by ArTy on 07-08-2010 @ 20:24:32 (3%)

What do you think about DJ gezocht regio Boxmeer ??

Vote :   

ArTy    posted on 16-08-2010 01:39
Bij deze even de 'gelukkige' bekend maken:

DJ Rorex

waarom?
Hij woont in de buurt, en?zijn mixtape was leuk.

Verder wil ik jullie allemaal bedanken voor het pm-en. Ik heb veel leuke mixes gehoord en de woonplaats heeft uiteindelijk de doorslag gegeven.

Er bestaat trouwens een kans dat ik binnenkort nog zo een soort topic maak omdat we misschien voor de editie erop weer een dj nodig hebben, maar dat zien jullie dan vanzelf wel.

nogmaals bedankt voor de inzendingen
Bootstrap    posted on 16-08-2010 01:58
Gefeliciteerd Rorex Happy, laughing
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini

This is an old Topic

No new postings for 5.326 days.
 Post CommentThat would be 177.5 months
or a whopping 14.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

95 Users online: 43 Guests (52 Unknown)
Pages generated today : 31.302
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.108.298