DJ gezocht regio Boxmeer (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ArTy    posted on 07-08-2010 20:22
Hey,

Ik ben?voor 25 september nog op zoek naar een house dj voor een feest dat ik organiseer.
Het feest wordt gehouden bij Royce in boxmeer, dit is een kleine discotheek met een capiciteit van +/- 800 mensen.

Wie draait er nog meer?
La Fuente
Funky Fresh
host: MC lady Bee

We zijn dus nog op zoek naar een act van +/-?1 tot anderhalf uur.

Wat voor apparatuur staat er?
2 tot 4 CDJ-1000MK3 en een DJM-800 mixer. Verder is de tent leuk belicht en is er genoeg volume (muziek).

Wat krijg ik?
Niet veel, je krijgt een reiskosten vergoeding. Verder mag je wat vrienden mee nemen die gratis entree krijgen en je krijgt een x aantal consumptiemunten.

Je moet het dus niet voor de centen doen. We zijn ook echt op zoek naar een DJ die het gewoon voor het plezier doet en niet voor de centen. Het is een leuke ervaring denk ik.

Wat moet ik doen?
Mij een pm sturen met het volgende:
- wat gegevens over jou (naam, woonplaats, geb. datum, dj naam) (min leeftijd 15, liefst 16+ jaar)
- waarom we jou moeten kiezen (beknopt verwoord)
- een link naar een (recente)mix van je

We zijn niet op zoek naar DJ's uit Amserdam of Leeuwarden, maar echt uit de regio Boxmeer.
User edit by ArTy on 07-08-2010 @ 20:24:32 (3%)

What do you think about DJ gezocht regio Boxmeer ??

Vote :   

main    posted on 07-08-2010 20:33
telt regio utrecht? want dit zou ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag willen!
zoja, dan stuur ik je een pm!
ArTy    posted on 07-08-2010 20:38
stuur maar een pm hoor, wellicht ben jij juist wat we helemaal zoeken. Maar Utrecht is wel een eindje weg dus daar moet dan het een en ander voor geregeld worden dat alles soepel verloopt, maar daar komen we vast wel uit als je de dj op dit feest word.
Estacy    posted on 07-08-2010 20:43
royce... daar kom ik wel es :p op fietsafstand. denk alleen niet dat ik de ervaring heb om zoiets te doen. wat voor house? commericeel? top40? dirty?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Bootstrap    posted on 07-08-2010 20:44
Je hebt een PM van me Happy, laughing

edit: Ik ben er in vergeten te vermelden dat we momenteel ook een radioshow hebben op TotaalFM en dat we allebei zo'n 7 jaar met draaien bezig zijn.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
User edit by Bootstrap on 07-08-2010 @ 20:46:06 (100%)
ArTy    posted on 07-08-2010 20:49
@Estacy: Eiegelijk alle house, als je de mensen maar aan het bewegen krijgt. Het liefst house geen minimal achtige house ect. maar dirty, commercieel, latin house ect mag zeker allemaal.

En wie niet waagt, die wint ook nooit..

@Sinuz, bedankt ben de mix nu aan het luisteren, klinkt erg leuk. Zal je zo even een pm sturen met wat vragen (over de apparatuur)

Owja. Uitslag komt binnen 1 week en word via pm en in dit topic bekend gemaakt.
User edit by ArTy on 07-08-2010 @ 20:53:44 (100%)
MaykFroix    posted on 07-08-2010 21:04
Ik ben ook zeer geinteresseerd! Neem aan dat Kaatsheuvel onder de regio Boxmeer valt...?Cool
Hieronder kun je een link vinden naar een recente mix. PM met gegevens en dergelijke volgt nog.?

Mayk Froix - House Promo Mix Summer 2010
LilQuint    posted on 07-08-2010 21:21
Ik ben 12 en draai al op verschillende house feesten.
Zou er echt geen uitzondering kunnen worden gemaakt (A)`
DJADMIN    posted on 07-08-2010 23:54
Ik ben wel geintresseerd in een lekker setje...zit alleen nog een weekje in Gran Canaria....

Dus mocht je 't uit willen stellen, dan maak ik volgende week nog wel even een mixje, valt te doen voor mij !

CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
rorex    posted on 08-08-2010 01:11
Ik ben zeer?ge?nteresseerd,

Woon in Boxmeer, draai 'dirty' en progressive house.
Mixje komt over een paar dagen want ik zit nu in Londen.

Ik hoef geen vergoeding ofzo, een paar consumptiebonnen is genoeg Happy, laughing

Sebasz    posted on 08-08-2010 01:34
PM gestuurd?Smile
Wat ik vergeten was te melden als reden, is dat ik af en toe eigen unieke bootlegs maak dus dat het publiek niet all??n maar hoort wat iedereen kan draaien?Cool
t-age    posted on 08-08-2010 11:46
You?ve got a pmWinking my eye
D-wan    posted on 08-08-2010 13:48
Poster: Freez
Ik ben ook zeer geinteresseerd! Neem aan dat Kaatsheuvel onder de regio Boxmeer valt...?Cool
Hieronder kun je een link vinden naar een recente mix. PM met gegevens en dergelijke volgt nog.?

Mayk Froix - House Promo Mix Summer 2010

Mayk Froix heeft ook op een feest gedraaid wat ik met vrienden heb georganiseerd, Oss meets Milano.
Ik had er achteraf spijt van dat ik hem heb laten openen, want hij zette zonder twijfel de beste set van de avond neer...!? Cool

main    posted on 08-08-2010 14:02
ik maak vandaag of morgen nog even een mixje, en dan stuur ik daarna gelijk een pmSmile
DJ_OB    posted on 08-08-2010 15:00
Ik kom zelf niet uit de regio Boxmeer. Woon in de buurt van Rotterdam. Is dit een probleem als ik gewoon een auto tot me beschikking heb en dus naar boxmeer kan komen??

wil er namelijk ook erg graag draaien!

Kortom, heeft het zin een mixje te maken en op te sturen?
CoenBaas5300    posted on 08-08-2010 17:49
PM
ArTy    posted on 08-08-2010 21:44
@ Thnx iedereen die me gepmd heeft

@DJ_OB: Het heeft zeker zin om een mixje op te sturen.
DJADMIN    posted on 09-08-2010 00:16
De PM komt volgende week ArTy !!
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
bartezzz    posted on 09-08-2010 14:22
Ik heb best interesse om te draaien dus ik zal even een demo mix maken voor jullie.

Alleen ik woon in de buurt van Haarlem maar ik heb gewoon een auto dus vervoer is helemaal geen probleem
en de stijl die ik draai zit een beetje rond wat ze doen bij sneakerz doen, is deze stijl goed of moet het wat commerci?ler?

Verder ben ik 18 jaar en draai ik al bijna 4 jaar in de buurt van Haarlem en Amsterdam.
In Haarlem onder andere bij de clubs: Stalker, het Patronaat en de lichtfabriek gedraait.
Ook heb ik een paar feestjes in strandtenten als Beach Club Vroeger gedaan in Bloemendaal.?

Laat maar even weten wat je er van vind en dan maak ik een mixje voor je als het goed genoeg is?

MaykFroix    posted on 09-08-2010 17:03
PM is verstuurd!
DonBasco    posted on 09-08-2010 18:36
Poster: bartezzz
Alleen ik woon in de buurt van Haarlem maar ik heb gewoon een auto dus vervoer is helemaal geen probleem
en de stijl die ik draai zit een beetje rond wat ze doen bij sneakerz doen, is deze stijl goed of moet het wat commerci?ler?

Commercieler dan Sneakerz..... Cool
bartezzz    posted on 10-08-2010 11:28
Poster: DonBasco

Commercieler dan Sneakerz..... Cool

Zo moeilijk is dat niet hoor.
Zet de radio aan en luister wat je daar hoort je hoort.

Nummers als:

Nic Fanciulli -?Work The Week (Original Mix)
Angela K. -?Ballad (Pirupa & Pigi Dub)

draaien ze echt niet zo snel op de radio en ze doen het wel altijd goed als ik een house feest draai in een club.

duidelijk genoeg?
DonBasco    posted on 10-08-2010 13:24
Ik snapte je wel...

Alleen vind ik de suggestie dat Sneakerz niet commercieel zou zijn niet echt terecht.
Als je alle soorten housefeestjes in ogenschouw neemt is Sneakerz wel 1 van de commercieelste.
bartezzz    posted on 10-08-2010 15:22
Poster: DonBasco
Ik snapte je wel...

Alleen vind ik de suggestie dat Sneakerz niet commercieel zou zijn niet echt terecht.
Als je alle soorten housefeestjes in ogenschouw neemt is Sneakerz wel 1 van de commercieelste.

Ja dat klopt maar ik draai zelf ook wel veel minimal en deep house achtige dingen en soms heb ik nog wel een nummers bij sneakerz dat ik denk dat zou nog best in me set kunnen dus ik snap ook dat mensen sommige tracks te minimaal zouden kunnen vinden.
t-age    posted on 10-08-2010 15:28
gaat dit niet n beetje offtopic?
ArTy    posted on 12-08-2010 19:27
Gaat inderdaad een beetje off topic.

Ik probeer op alle pm's te reageren maar dit lukt niet altijd. Ik heb al wel alle livesets beluisterd die ik gekregen heb. Ga na dit weekend de 'gelukkige' bekend maken.

PM-en kan dus tot zaterdag.
User edit by ArTy on 12-08-2010 @ 19:29:33 (15%)
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

83 Users online: 38 Guests (45 Unknown)
Pages generated today : 422
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.109.940