ik moet mijn systeem effe uitbreiden, maar omdat het aanbod zoo groot is weet ik niet echt waar te beginnen zoeken, dus zou iemand me hierbij kunnen helpen?
we hebben al:
Reloop IQ2 + USB een VX700 en een reeks boxen,
dus welke CD spelers met USB zijn prijs / kwaliteit zeer goed? liefst de prijs wat laag houde :D
en we zijn van plan om later met serato en zo te gaan werken dus zijn hier ID'en voor met eventueel wat uitleg waarom en liefst van deze site links:
User edit by RemoteCosmix on 31-07-2010 @ 15:33:43 (2%)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
je kan best toch een budget geven... voo cd spelers kan ik je de american audio radius 3000 aanraden! heb ze hier zelf staan, hebben alle functies die je nodig hebt incl. usb/ sdhc functie heb ze hier zelf staan en nog geen dag spijt van gehad! en ze kosten maar 460? per stuk..
hij moet USB hebben en 449 euro is te hoog, good luck ( ga je nooit vinden, toch niet nieuw en van goede kwaliteit ) zoek een setje 2dehands Denon DN-S1200, kan je voor 600 euro vinden als je wat zoekt
User edit by tek-zotic on 31-07-2010 @ 16:08:10 (100%)
in dat geval kan je misschien voor een dubbele cd speler gaan? ik ga wel geen types noemen omdat ik geen ervaring heb met dubbele cdspelers, als je kwaliteit wil moet je er gewoon meer geld aangeven...
goed dat je het zegt, dat met USB 450 euro eigenlijk niet echt duur is, daarom vermelde ik dat ik niet echt op de hoogte ben van prijzen ;D :D maar zeker max 1500 voor 2 CD-spelers :D dus 750 stuk max, liefst zo laag mogelijk :D
ik zou in jouw geval dan opteren voor de denon DN-S1200 ( prijs is lager, kan zeker de concurentie aan met de 2 pioneers ), en deze staan in promotie op je site
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.159 days. Post CommentThat would be 172 months or a whopping 14.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...