Iedereen kent ze wel. Kleine spelers met veel mogelijkheden! CD/MP3/USB (incl mass storage divices)/MIDI enz. enz.
De speler zijn nog als nieuw. Ik heb ze eigenlijk niet zoveel gebruikt. Ze zijn nooit on the road geweest en hebben netjes afgedekt gestaan. Van nieuw zijn ze dus eigenlijk niet te onderscheiden. Ik doe ze weg omdat ik ga verhuizen en er geen ruimte meer is in de nieuwe woning om een mooie DJ hoek in te richten. Voor foto's kun je eventueel mailen, maar nogmaals. Er zit geen krasje op!
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Poster: erikzwet klopt, maar mijn huisgenoten vinden het niet top als ik een DJ-set in de huiskamer neer ga zetten. Zie er zelf ook het nut niet echt van in...
Ze moeten weg, vanaf nu is bieden ook prima! via topic, PM, of mail!
This is an old Topic
No new postings for 5.339 days. Post CommentThat would be 178 months or a whopping 14.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.