Na mijn registratie op dit forum werd het tijd om mij even voor te stellen. Mijn naam is Wim en ben woonachtig te Roosdaal in het mooie Pajotteland - Belgi?. Mijn DJ carri?re starte in de zomer van 2008, na het volgen van DJ-lessen bij LabelX. Ik hou mij vooral bezig met de volgende stijlen: Trance, progessive trance en electro. momenteel draai ik nog thuis, maar na 2 jaar hard zwoegen wordt het tijd om ermee naar buiten te komen. Het is de bedoeling om eerst op te komen in mijn eigen regio en op termijn zou ik verder willen gaan dan mijn eigen regio. Ik heb wel al mogen draaien in de volgende 3 danscaf?'s: Splash te Halle, La Difference te Bornem en Timeless te Aalst. Daarnaast ben ik ook al op de radio geweest, namelijk Radio Victoria van Halle en heb ook al mogen draaien op een fuif van de rotaract. Mijn grote voorbeeld is DJ-Ti?sto. Wat ik vooral nastreef tijdens mijn set is dat de mensen plezier maken en hun zorgen kunnen vergeten. Ik draai enkel met vynil omdat ik van mening ben dat men met vynil meer feeling heeft dan met CD's.
What do you think about Introduce DJ Wim ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.337 days. Post CommentThat would be 177.9 months or a whopping 14.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...