hallo, zou willen 1 allen & health xone 92, 2 x numark cdx en 1 numark cdx willen kopen, maar zou dit willen kopen in een on-line winkel in amerika omdat dit wel 1000 euro en meer scheelt. ik zou willen weten of dit een goed idee is, namelijk de stopcontacten zijn geen probleem want op alle toestellen laten ze 240 volt toe dus dat is gewoon een kwestie van een nieuwe kabel kopen. en als er een probleem is dan kan ik hem binnendragen bij een 'vriend' die hersteldiensten doet voor dj gear. daar om zou ik eens jullie meningen willen.
What do you think about winkel in amerika ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
No new postings for 7.008 days. Post CommentThat would be 233.6 months or a whopping 19.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.