Ik ben nog flink aan het twijfelen over de cd-spelers die ik wil gaan aanschaffen. Vandaag heb ik het ??n en ander uit geprobeerdt: CDJ2000, CDJ900, RMP-1, RMP-2, RMP-3. Denons vindt ik niks.
Nu had ik een vraag of het mogelijk is om de sensitivity van het jogwheel/platter van de RMP's in te stellen? Want hij draait erg snel door, bij Pioneer spelers is hij lekker stroef en dus ook veel fijner bij te stellen.
What do you think about Reloop Serie Jogwheel Sensitivity ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Een of andere handige, slimme jongen zou het wel voor je kunnen openschroeven en een rem voor je inbouwen.
Maar er is dus geen knopje of zo.
De reloop lijkt sterk op de stantons, en van die kun je een ander soort sensitivity instellen en wel hoe hard je moet drukken voordat de muziek stopt. Je zou dus de reloop manual even moeten downloaden en doornemen als je dat interessant vindt.
Tic Toc
This is an old Topic
No new postings for 5.182 days. Post CommentThat would be 172.7 months or a whopping 14.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.