welke versterker???
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

mp    posted on 08-07-2010 19:35
hallo iedereen,
ik ben op zoek naar een versterker voor mijn subwoofers.
in elke speaker zit een beyma 18LX60.
momenteel staan mijn subs en tops op 1 QSC GX5,met de interne crossover aan. maar aangezien mijn subs elks 1400W kunnen hebben,vind ik het zonde om ze maar 500W te geven
nu is mijn vraag:
Heeft er iemand ervaring met de QSC PLX/PL reeks of de crown XTI/XLS reeks?
als je er ervaring mee hebt wil je dan a.u.b posten of ze positief of negatief is en wat de voor en nadelen van de versterker zijn.
alvast erg bedankt,
MP.

elke dag is een feest!!

What do you think about welke versterker??? ??

Vote :   

lightstar    posted on 08-07-2010 19:43
Ik heb geen ervaring met de QSC versterkers. Wel met de crown xls serie, Heb ze zelf niet maar wel veel mee gewerkt. Zijn gewoon bakken die doen wat ze moeten doen. Zitten goed in elkaar en kunnen veel hebben. Zal toch als ik jou was naar de XTI serie kijken. Voordeel hiervan is is dat je een digitale versterker hebt met meteen limiter en crossover.

Maar omdat jij al je andere versterker van QSC hebt zie ik daar toch wat meer in. Meestal zelfde merk is toch mooier qua uitstraling en lijk mij ook qua verhoudingen.

Zijn vast meer mensen die je even wat meer kunnen vertellen.
thunderdome    posted on 08-07-2010 20:37
Ik ben zelf zeer tevreden over de Skytec 2x 240 watt versterker doet het prima en nooit problemen mee alleen ik heb boxen met een schroefdraad en that sucks.
TH3llC    posted on 08-07-2010 20:41
crown xti,
heb er zelf geen ervaring mee maar een kennis van me heeft er 1 staan
en voor zover ik weet heeft hij er nooit een slecht woord over uitgesproken
Mathi    posted on 08-07-2010 22:52
Nee inderdaad een vriend van me heeft er 1 staan en ook nog nooit een verkeerd woord erover horen vallen
TH3llC    posted on 09-07-2010 00:27
zelf heb ik een powermaxx ms 6500