keuzes keuzes reloop digital 2 interf of mast
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

dkorf    posted on 08-07-2010 15:56
Ik ben alweer een tijdje aan het wachten tot de reloop digital jockey 2 master edition uitkomt, nu is het zo dat die naar zeggen begin september op de markt komt.

Nu wil ik eigenlijk niet echt meer wachten en wordt het steeds aantrekkelijker om de ?dj 2interface edition aan te schaffen.

Begin het langzamerhand wel een beetje zat te worden om zonder controller op me laptop nummers te mixen.

Ik wil niet grootschalig gaan draaien maar ik wil wel iets kopen waarbij ik iets aan heb op langere termijn, en in mijn ogen heb ik dan iets meer aan de master editie.

Anyways wat voor advies geven jullie als semi pro en pro's?

Wachten of gewoon de interface editie kopen?

What do you think about keuzes keuzes reloop digital 2 interf of mast ??

Vote :   

-FLoriZ-    posted on 08-07-2010 16:02
Interface editie.
Master wordt een interface met 2 knopjes meer volgens mij.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
LemonKick    posted on 08-07-2010 16:18
Das niet waar, de Master edition is te gebruiken als MIDI mixer zoals bijv. de IQ2+ MIDI is.
De interface edition heeft maar?1*2 RCA ingang waardoor je er slechts ??n CD speler aan kunt hangen.
Bij de master editie heb je 2*2 RCA ingangen waardoor je twee CD spelers kunt huisvesten, Uiteraard kun je vervolgens de controller gebruiken voor het daadwerkelijke mixen, en je kunt gebruik maken van de effectenbibliotheek van traktor.

Wil je puur op de controller blijven mixen maakt het niets uit, wil je groeien raad ik even aan te wachten op de Master edition van de Digital jockey. Mag ik trouwens vragen waarom je de DJ2 interface editie wilt en niet op zoek gaat naar de digital jockey 1 interface edition? Nagenoeg hetzelfde op de touch-jog (Die niet goed werkt) en de verlichting na.

Mocht je overigens interesse hebben in een digital jockey 1 PM dan even, heb er nog een staan met garantie e.d.
User edit by LemonKick on 08-07-2010 @ 16:19:10 (14%)
FML    posted on 08-07-2010 19:37
Hier hebben wij een h??l mooi topic voor CLICK
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Mathi    posted on 08-07-2010 23:01
Poster: Luni-B

Ja stel je vraag daar nog eens,

Ik denk dat deze ook gesloten kan worden ?
dkorf    posted on 09-07-2010 09:33
ik ga inderdaad daar maar mijn vraag stellen, deze kan inderdaad gesloten worden.
Lead    posted on 09-07-2010 10:07
Poster: Luni-B

Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

61 Users online: 17 Guests (44 Unknown)
Pages generated today : 36.786
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 233.924.782