Ik baal als Belg van Nederland omdat?:
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

ArCee    posted on 05-07-2010 13:34
Ik weet niet of dezer topic gehandhaafd blijft, en of het uberhaupt wijs is om zoeits te openen, maar ik ben de afgelopen tijd erg teleurgesteld en verrast door een paar mensen op dit forum die om 1 of andere manier erg gefrustreerd zijn, of in ieder geval een anti-Nederland gevoel hebben, of andersom.
Ik bedoel, kijk naar de WK topic.
In een andere topic, over een uitspraak van Chuckie op zijn twitter moest er ook weer snel op Nederland afgegeven worden door een aantal personen.
In elke topic die ze tegen komen zien ze?een kans om Nederland af te kraken, neer te halen of wat dan ook.

Wees dan maar eens een vent en spuw je gal en zeg maar eens luid en duidelijk wat er allemaal mankeert aan ons land, aan onze bewoners, aan onze mnaier van denken en noem het maar op.
Wat het allemaal zo erg maakt dat JIJ je in geen enkele topic kunt inhouden en elke gelegenheid moet aangrijpen om je te laten horen op een langzamerhand irritante manier.

Houd de gewone topics schoon, en zeg op een beschaafde en menselijke manier wat je allemaal dwars zit.

Als dit tever gaat, haal m dan maar weg, maar hopelijk verdwijnt het punt wat ik hier aanstip ook van het forum. Het gaat hier over muziek in de ruimste zin van het woord, en niet over het ene land ophemelen en het andere keihard neerhalen!!

Aan alle die zich aan deze topic storen of aan degene die dit echt tever vinden gaan, mijn excuus alvast!!
User edit by ArCee on 05-07-2010 @ 13:35:26 (8%)

What do you think about Ik baal als Belg van Nederland omdat?: ??

Vote :   

the-melody    posted on 05-07-2010 13:36
Er mankeert niks aan jullie land, punt.?

bambamstudio    posted on 05-07-2010 13:42
Hij heeft het niet over 'ons' land, maar hoe belgen tegen nederlands (dus de inwoners van nederland) aankijken
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Limb-Girdle    posted on 05-07-2010 13:46
Net nu de rust op het forum is teruggekeerd wordt er weer een topic geopent waarbij het de rust niet ten goede doet...

Kap er gewoon eens mee!
Where the music meets the deejay!
ElVrieso    posted on 05-07-2010 13:51
Poster: LimbGirdle
Net nu de rust op het forum is teruggekeerd wordt er weer een topic geopent waarbij het de rust niet ten goede doet...

Kap er gewoon eens mee!

Idd, dit soort topics worden vaak geopend de laatste tijden. Maarja, waar is fora anders voor?

Zo blijft de boel een beetje actief. (A)
Bruno de Vries - @djelvrieso
Limb-Girdle    posted on 05-07-2010 13:54
Poster: DJELVRIESO

Idd, dit soort topics worden vaak geopend de laatste tijden. Maarja, waar is fora anders voor?

Zo blijft de boel een beetje actief. (A)

Het forum is dj-gerelateerd, en geen waarom-hebben-de-belgen-een-hekel-aan-Nederland forum...
Where the music meets the deejay!
XMatiC    posted on 05-07-2010 13:54
Poster: the-melody
Er mankeert niks aan jullie land, punt.?

Winking my eye

Ik ben zelf ook veel in nederland en vind het er fijn en keer altijd met plezier terug Winking my eye
Ik denk dat je je topic niet zo algemeen alle belgen moet maken want er zijn er maar een paar die zo op nederlanders af-kijken
www.youtube.com/LennertDJ
Lead    posted on 05-07-2010 13:57
Dit is een offtopic onderwerp.

Je neemt al aan dat belgen iets tegen nederlands (of vica versa) zouden hebben.

De rust er inderdaad net weer een beetje terug daarom :

Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

101 Users online: 14 Guests (87 Unknown)
Pages generated today : 28.009
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.927.471