De Late Leeuw, Chatcorner (Deel 41!) (6/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

DJADMIN    posted on 29-06-2010 22:00
Alweer deel 41, ik neem 'm voor mijn rekening....

41 is het?natuurlijke getal volgend op?40 en voorafgaand aan?42. Aldus Wikipedia...

De Late Leeuw, ooit begonnnen als geintje, nu ons grootste topic. In ieder geval degene met de meeste replies... De Late Leeuw is eigenlijk de Chat Corner waar als enigste offtopic postings en nutteloze mededelingen kunnen worden gepost.

Toch is het?NIET de bedoeling:

-Dat we hier gaan spammen
-Links naar webshops plaatsen(link naar de?shopsurvey)
-Dat we ruzie gaan maken

Het is juist wel de bedoeling dat :
- We hier plezier gaan maken
- We hier discussies op niveau voeren
- Iedereen zich hier welkom voelt
- Iedereen zichzelf kan zijn, maar wel let op zijn of haar taalgebruik

Heb je een ledemaat gebroken, lig je in het ziekenhuis en heb je niks te doen, of ben je dronken en wil je niet slapen, ?lees dan alle voorgaande LL's eens door (KLIK!)

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 2
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 3
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 4
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 5
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 6
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 7
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 8
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 9
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 10
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 11
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 12
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 13
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 14
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 15
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 21
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 22
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 23
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 24
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 25
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 26
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 27
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 28
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 29
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 30
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 31
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 32
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 33
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 34
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 39
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 40

Love, peace and Beats...

Admin
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
User edit by DJADMIN on 29-06-2010 @ 22:08:15 (25%)

What do you think about De Late Leeuw, Chatcorner (Deel 41!) ??

Vote :   

ArCee    posted on 01-07-2010 11:29
Poster: Ilja
@Dolivieira

Nee daar ben ik niet bang voor, maar er hoeft maar een foutje in te zitten en het is dan meteen een voer voor de meesten van jullie om mij af te zeiken, dus ik laat het horen aan DJ's die en overal draaien en die ik ken zodat zij mij fatsoenlijke advies kunnen geven, en niet zoals hier.

Ilja, wat ben je toch een piemel 1e klas!!!!!!!!!!

Je hebt hier eens een Tiesto mix neer gezet die aan werkelijk alle kanten rammelden. Elke overgang was prut etc. Wat verwacht je dan? Dat we er op reageren alsof het helemaal te joepie Coolis? Daar heb je zelf ook niks aan lijkt mij. Door jouw te wijzen wat eraan schort, kun jij die punten verbeteren voor een volgende mix, maar jij neemt het meteen persoonlijk op alsof je word neergemaait.
Mama, de hele wereld is tegen mij Cool
Nu heb je dat deels aan jezelf te danken door je manier van praten op dit forum, de verwachtingen aangaande jouw manier van mixen waren redelijk hoog gespannen, dus het was een behoorlijke anti climas toen we je Tiesto mix hoorde.
Dan ga jij meteen in de slachtoffer rol?
Nou ja, dat zegt meer over jouw als over de DJR leden gelukkig.
Als ik demo mixen op me mail krijg voor de radio en het is niet goed, dan probeer iki altijd aan te geven waar ik moeite mee heb. Een soort van opbouwende kritiek zeg maar.
Ik haal een aantal foutjes naar boven, zet de tijd erbij in de mix, om aan te geven wat eraan schort. Ik doe dat in de hoop dat een deejay hier iets mee doet en zichzelf gaat verbeteren. Ik zet het er ook op een normale manier in mijn mail in de hoop dat een persoon niet aangevallen voelt.?
Daarmee hoop ik dat ik na verloop van tijd een nieuwe demo krijg, die dan WEL goed is, en vervolgens hebben wij er een nieuwe en goede deejay bij.
Daar word op 2 manieren op gereageert.
1: Op de goede mnaier, ze bedanken me en gaan er inderdaad mee aan de slag. Een aantal die zo bij me kwamen draaien nu inderdaad de sterren van de hemel op zender.
2: Ze zijn 'pissed off' want wie ben ik om hun draaien af te keuren? Zij denken waarschijnlijk dat ze de nieuwe van Buuren zijn of zo, want vriendjes vonden het altijd geweldig? Die deejays hoeven nooit meer contact met me iop te nemen.
Ik denk dat jij in de groep van nummer 2 valt, da's jammer, want op de juiste manier zou je er juist verder mee kunnen komen.
Maar goed, jouw probleem, beter kan ik het niet uitleggen!!
Bouncy    posted on 01-07-2010 11:39
Poster: qntr0l
Stiekem rock ik de laatste tijd ook veel meer house :$.

Het zal mij benieuwen bounceboy, kom maar op met die nieuwe mix!

K heb hem al in m'n hoofd zitten, k moet nog effe 2 sampletjes op cd branden en dan ga ik eens zien of ik het nog kan :P
Ilja    posted on 01-07-2010 12:00
@ArCee
Je kan denken wat je wil, maar alles wat ik wil bereik ik toch wel ( er zijn meerdere wegen naar Rome ).??

Negatieve feedback trap ik de grond in en let alleen maar op positieve.
-FLoriZ-    posted on 01-07-2010 12:03
@ArCee
Je kan denken wat je wil, maar alles wat ik wil bereik ik toch wel ( er zijn meerdere wegen naar Rome ).??

Maar zonder negatieve feedback leer je niks mn beste Ilja. Van positieve feedback groeit je ego en dankzij negatieve blijft dat in evenwicht. Maarja, dat wil je waarschijnlijk neit eens weten.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
TimmyV    posted on 01-07-2010 12:05
Heb niet eens zin meer om de late leeuw terug te lezen. Ik kom over een week wel weer terug.
Let's go f*cking mental
Dolivieira    posted on 01-07-2010 12:19
Jongens kap nou is om de gast aandcht te geven. Daar kickt die van. Hij wordt gewoon de volgensde Tiesto. Alleen op een ander planeet Cool
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Bouncy    posted on 01-07-2010 12:22
Poster: Bouncy

K heb hem al in m'n hoofd zitten, k moet nog effe 2 sampletjes op cd branden en dan ga ik eens zien of ik het nog kan :P

Damn, net effe gemixt, k ben niet helemaal tevreden, maar ik zweet mezelf helemaal kapot, dus ik denk dat dit hem toch maar word..

Zometeen effe renderen enzo, staat ie vanmiddag online Winking my eye :D
Dolivieira    posted on 01-07-2010 12:34
Poster: TimmyV
Heb niet eens zin meer om de late leeuw terug te lezen. Ik kom over een week wel weer terug.

dat heeft ook geen zin gaat alleen over een bepaalde persoon.
Ilja    posted on 01-07-2010 12:36
Poster: Dolivieira
Jongens kap nou is om de gast aandcht te geven. Daar kickt die van. Hij wordt gewoon de volgensde Tiesto. Alleen op een ander planeet Cool

Ik vraag er niet om, ik begon in de LL over hele andere dingen ( geen politiek ) en op gegeven moment werd het op een of andere manier doorgesluist naar dit onderwerp.
Yorick    posted on 01-07-2010 12:42
Zometeen effe renderen enzo, staat ie vanmiddag online Winking my eye :D

Ik ben benieuwd:D:D Kom maar opCool
Dolivieira    posted on 01-07-2010 12:45
Ilja@

Heb je het nou echt niet door. Dat je zelf er iedere keer op antwoord dat het alleen maar erger wordt. Je lijkt Joran wel. Die denkt ook dat de hele wereld tegen hem is. Het gaat ook om het manier waarop je reageert. Je doet alsof je al een bekende DJ ben. en dat je het heel goed doet. En daar krijgen veel members een beetje een schurft van je. Doe is normaal en reageer normaal. Neem de kritiek ook als iets waar je van kan leren. Die mix was echt niet goed en als die goed was dan hoor je het ook van mij. Ik en hier vele members hebben er niks aan om je af te kraken. Maar denk niet dat als iets niet goed is wij het als goed gaan beschouwen. ?
Yorick    posted on 01-07-2010 12:48
Ilja@

Heb je het nou echt niet door. Dat je zelf er iedere keer op antwoord dat het alleen maar erger wordt. Je lijkt Joran wel. Die denkt ook dat de hele wereld tegen hem is. Het gaat ook om het manier waarop je reageert. Je doet alsof je al een bekende DJ ben. en dat je het heel goed doet. En daar krijgen veel members een beetje een schurft van je. Doe is normaal en reageer normaal. Neem de kritiek ook als iets waar je van kan leren. Die mix was echt niet goed en als die goed was dan hoor je het ook van mij. Ik en hier vele members hebben er niks aan om je af te kraken. Maar denk niet dat als iets niet goed is wij het als goed gaan beschouwen. ?

+1 vind ik dit wel,,,
Verander je gedrag of wees verstandig en blijf weg..
Ik zit al een ruime tijd hier op en je bent de eerste die soms de sfeer zo naar beneden trek dat ik liever naar een ander gezellig forum gaWinking my eye
DJADMIN    posted on 01-07-2010 12:57
Poster: Yorick

+1 vind ik dit wel,,,
Ik zit al een ruime tijd hier op en je bent de eerste die soms de sfeer zo naar beneden trek dat ik liever naar een ander gezellig forum gaWinking my eye

Agree...
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Dolivieira    posted on 01-07-2010 13:02

+1 vind ik dit wel,,,

Idd zit ook op AboutDj en daar heb je die onzin niet. Lead no offence want je doet je best.
feestbeest    posted on 01-07-2010 13:03
@ArCee

-1
Waarschijnlijk niet, want als je niet tegen het negative luistert zul je nooit ergens komen. Je kan sommige dingen gewoon niet bereiken zonder kritiek. Je mixt nooit binnen een jaar zoals Tiesto, en mocht je dat doen dan val jij onder 1 van de 1000 en dat denk ik niet! Laat je mix maar komen en kijken of jij die ene bent.
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Vassilli    posted on 01-07-2010 13:32
@Ilja
Maar als je alleen op positieve feedback let, leer je dus niks?
qntr0l    posted on 01-07-2010 13:34
Poster: DJADMIN

Agree...

?
Me too Happy, laughing.
Bouncy    posted on 01-07-2010 13:59

Ik ben benieuwd:D:D Kom maar opCool

Nja, ik vind hem eigenlijk niet zo geweldig, zitten aantal beatmatch foutjes in, maar boeie, kunnen ze niet zeiken dat het niet live is, zoals bij de vorige keer :P

main    posted on 01-07-2010 14:27
weet iemand meer over de behringer xenyx? ik snap namelijk niet hoe je die eq's aan kunt zetten.
qntr0l    posted on 01-07-2010 14:45

Nja, ik vind hem eigenlijk niet zo geweldig, zitten aantal beatmatch foutjes in, maar boeie, kunnen ze niet zeiken dat het niet live is, zoals bij de vorige keer :P

Dan laat je 'm toch alleen aan de pro's horen die er w?l verstand van hebben? Cool

Cool
Bouncy    posted on 01-07-2010 14:47
Poster: qntr0l

Dan laat je 'm toch alleen aan de pro's horen die er w?l verstand van hebben? Cool

Cool

Nee, ik ben bang dat ik afgezeken word :P
W.i.M    posted on 01-07-2010 14:51

Ik vraag er niet om, ik begon in de LL over hele andere dingen ( geen politiek ) en op gegeven moment werd het op een of andere manier doorgesluist naar dit onderwerp.

Misschien wordt het eens tijd om wat minder aandacht te vragen hier op het forum. Deze discussies beginnen?zo onderhand wel vervelend te worden.?
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
OneSixty    posted on 01-07-2010 15:37
Ik snap niet dat deze kerel nog niet gebanned is.

@ArCee

Na deze uitspraak lijkt het me duidelijk dat het geen zin heeft dat hij nog op dit forum blijft, of uberhaupt aan iemand nog hulp vraagt waar dan ook.

DOEI DOEI ILJA
Ilja    posted on 01-07-2010 15:47
CoolHulp Cool?? Dat heb ik hier nog niet meegemaakt
dacuba    posted on 01-07-2010 15:52
Hee hee hee. Merken jullie nu ook dat de discussie weer over een iemand gaat. ik wordt er een beetje moe van. Hij?staat weer in de belangstelling. Ik hoef die mix van hem niet te horen steek maar lekker in ze R**t en ik ben je gastje niet, heb niet met je geknikkerd. ??

Waarom flikker jij anders niet eens gewoon op. Jij bent net zo irritant met hier altijd als heilige proberen in te grijpen. Laat ons toch gewoon discussieren over wat dan ook, als het je niet aanstaat duw je maar op die grote Log Out knop.

Irritanter dan personen als Ilja zijn personen die zich altijd willen voordoen als ?'de redder' met dit soort berichten.
User edit by dacuba on 01-07-2010 @ 15:53:14 (22%)
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

162 Users online: 19 Guests (143 Unknown)
Pages generated today : 25.008
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.924.470