Poster: Ilja
@Dolivieira
Nee daar ben ik niet bang voor, maar er hoeft maar een foutje in te zitten en het is dan meteen een voer voor de meesten van jullie om mij af te zeiken, dus ik laat het horen aan DJ's die en overal draaien en die ik ken zodat zij mij fatsoenlijke advies kunnen geven, en niet zoals hier.
Poster: qntr0l
Stiekem rock ik de laatste tijd ook veel meer house :$.
Het zal mij benieuwen bounceboy, kom maar op met die nieuwe mix!
Poster: IljaMaar zonder negatieve feedback leer je niks mn beste Ilja. Van positieve feedback groeit je ego en dankzij negatieve blijft dat in evenwicht. Maarja, dat wil je waarschijnlijk neit eens weten.
@ArCee
Je kan denken wat je wil, maar alles wat ik wil bereik ik toch wel ( er zijn meerdere wegen naar Rome ).??
Negatieve feedback trap ik de grond in en let alleen maar op positieve.
Poster: Bouncy
K heb hem al in m'n hoofd zitten, k moet nog effe 2 sampletjes op cd branden en dan ga ik eens zien of ik het nog kan :P
Poster: TimmyV
Heb niet eens zin meer om de late leeuw terug te lezen. Ik kom over een week wel weer terug.
Poster: Dolivieira
Jongens kap nou is om de gast aandcht te geven. Daar kickt die van. Hij wordt gewoon de volgensde Tiesto. Alleen op een ander planeet
Zometeen effe renderen enzo, staat ie vanmiddag online:D
Ilja@
Heb je het nou echt niet door. Dat je zelf er iedere keer op antwoord dat het alleen maar erger wordt. Je lijkt Joran wel. Die denkt ook dat de hele wereld tegen hem is. Het gaat ook om het manier waarop je reageert. Je doet alsof je al een bekende DJ ben. en dat je het heel goed doet. En daar krijgen veel members een beetje een schurft van je. Doe is normaal en reageer normaal. Neem de kritiek ook als iets waar je van kan leren. Die mix was echt niet goed en als die goed was dan hoor je het ook van mij. Ik en hier vele members hebben er niks aan om je af te kraken. Maar denk niet dat als iets niet goed is wij het als goed gaan beschouwen. ?
Poster: Yorick
+1 vind ik dit wel,,,
Verander je gedrag of wees verstandig en blijf weg..
Ik zit al een ruime tijd hier op en je bent de eerste die soms de sfeer zo naar beneden trek dat ik liever naar een ander gezellig forum ga
+1 vind ik dit wel,,,
Verander je gedrag of wees verstandig en blijf weg..
Ik zit al een ruime tijd hier op en je bent de eerste die soms de sfeer zo naar beneden trek dat ik liever naar een ander gezellig forum ga
@ArCee
Je kan denken wat je wil, maar alles wat ik wil bereik ik toch wel ( er zijn meerdere wegen naar Rome ).??
Poster: DJADMIN
Agree...
Ik ben benieuwd:D:D Kom maar op
Nja, ik vind hem eigenlijk niet zo geweldig, zitten aantal beatmatch foutjes in, maar boeie, kunnen ze niet zeiken dat het niet live is, zoals bij de vorige keer :P
Poster: qntr0l
Dan laat je 'm toch alleen aan de pro's horen die er w?l verstand van hebben?
Ik vraag er niet om, ik begon in de LL over hele andere dingen ( geen politiek ) en op gegeven moment werd het op een of andere manier doorgesluist naar dit onderwerp.
@ArCee
Hee hee hee. Merken jullie nu ook dat de discussie weer over een iemand gaat. ik wordt er een beetje moe van. Hij?staat weer in de belangstelling. Ik hoef die mix van hem niet te horen steek maar lekker in ze R**t en ik ben je gastje niet, heb niet met je geknikkerd. ??
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.