Geniale quotes, uitspraken.
Bij Buitenkunst heb je zegmaar workshops, ochtendworkshop, middagworkshop en dan 's avonds nog mededelingen, dus nadat het de 1e dag echt kutweer was geweest maar tijdens de workshops steeds droog;
'Dames en heren.... ik.. heb vandaag voor god gespeeld. Dat leek mij wel een leuke rol, en het is me ook toch nog best aardig gelukt hoor. Ik liet het precies voor het ochtendprogramma regenen, daarna liet ik jullie droog lunchen en daarna liet ik het weer regenen, maar toen de middagworkshops weer begonnen heb ik jullie droog gelaten, daarna nog even het laatste beetje eruit en ook vlak voor de mededelingen, was het droog. Nu wil ik nou niet direct zeggen dat ik heel goed ben enzo..... Mareuh...'
'Er zijn vandaag nogal wat vage vragen aan mij gesteld ivm met het weeralarm. Kijk, nu kan ik best begrijpen dat u dit weer ook niet zo tof vind, maar ik moet toch wat in mijn vrije tijd, maar om nou naar mij toe te komen om te vragen welke tentharingen u moet gebruiken bij weeralarm 6 of 8..... Datteuh, gaat me net ietsje te ver'
'Ik vind het zo jammer dat er zo weinig gevonden voorwerpen zijn teruggebracht en dat er nog zoveel dingen missen. Het is namelijk mijn hobby om spullen van jullie over te vinden en mensen er dan weer heel blij mee te maken. Maar ik heb nog geen diamanten ring of een iPod nano, of het leren jasje van Natasha, of het vestje van Nadir terug gebracht zien worden. Dus m?cht je denken... Ik heb wel iets gevonden en heb dat nog in mijn bezit, maar ik houd dat liever zelf omdat ik die Huug met zijn af en toe nogal chagerijnige korte antwoorden niet vertrouw... T?ch doen! Dat is weer beter voor mijn ego en dan kan ik ook weer vriendelijk doen!'
en nog 1tje van iemand die echt gewoon f*ing stoned was;
'Kijk, je hebt Chubaka, maar die is niet groen. Maar je hebt wel Chubroccoli en die is wel groen, maar ook een broccoli.
'Heuj, kijk, er staat iemand van de tribune af te pissen. Aaiiight, check, de kleine steelpan!'
En dan nog natuurlijk;
'Is het water nat?'
Ik heb er nog meer, maar dat gaat echt nevernooit passen, dan heb ik de hele late leeuw nodig voor een lap tekst