Poster: Esmee
Ja das waarMaar ik neem eigenlijk wel aan dat het een eiland is waar ik in mn bikini kan lopen, anders kunnen we net zo goed hierblijven :P
Poster: Tekhead
wuivelende palmbomen, hagelwitte stranden, daar is't mooi weer he meid
Poster: Boyd
En jij bent nu je telelens al aan het oppoetsen
Klinkt goedja zeker zonne energie, en anders ga ik fietsen op 1 of ander stroom opwek ding en kan jij dan ondertussen draaien
dan kom ik ook nog eens fit terug :P
amai, ge zult nogal mogen trappen voor al die toestellen aan de praat te houden, beter paar zonnepanelen, brengt meer energie op, moeten ons niet moe maken, makkelijker om mee te nemen
@kippeboutje: om ze niet te verbranden he
jaa en dan kunnen we ook nog de finale van het wk bekijken :p
maar zonne energie klinkt goednu het huis/hutje en het eten nog. en zijn er daae veel enge gevaarlijke beesten?
jaa en dan kunnen we ook nog de finale van het wk bekijken :p
maar zonne energie klinkt goednu het huis/hutje en het eten nog. en zijn er daae veel enge gevaarlijke beesten?
Chimpa-jorrit's zijn er niet, ook niet welkom !
Poster: LimbGirdle
Man, verpest je reputatie nou niet op het forum! Nu is de rust net weer een beetje hersteld...
Man, verpest je reputatie nou niet op het forum! Nu is de rust net weer een beetje hersteld...
Poster: bambamstudio
Welke reputatie, van onruststoker? die is hij nooit kwijtgeraakt.....
Zijn we toch weer lekker hypcocriet bezig....
Want?
Tekhead hou godverdomme een keer je kut kop, ga ergens anders rondhangen, dan zal de rust hier snel zijn wedergekeerd.
Poster: Estacy
omdat jij ook een vlaggetje hebt mischien? :p nee, tis leuk vandaag!
Omdat iedereen maar naar elkaar loopt te verwijzen, terwijl je zelf net zo hard meedoet.
45 jaar en tikkertje op een forum spelen. LEUK MAN!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.