Poster: Dolivieira
Maar dat wil niet zeggen dat je de klanten maar laat verwaarlozen. Open je geen horecazaak. En?soms maar goed ook want heleboel die lappen de regels toch aan hun laars.?Wel eens een voedsel vergiftiging opgelopen? En het is overal in europa dat je als je een horecazaak opent dat je veel verguningen moet hebben.
Poster: Jorrit
Ik zit met verbazing te lezen. Werkelijk waar, hoe maak je uit deze post op dat ik het puur over jou heb?
Is jou naam 'de Belgen'? Ben jij de enige Belg op dit forum? Dacht het niet. Mijn posting was puur een uiting van onvrede over de algemene stemming van Belgen in dit topic, en het WK topic. Vanuit mijn perspectief beinvloed die toon de sfeer en dan zeg ik er wat van. Als jij je dan als enige aangevallen voelt, dan denk ik dat je na zou moeten gaan of er niet een kern van waarheid in m'n post zit...
Poster: Mitchell2
Jorrit je gebruikt wel vaak je positie hier op djr om mensen aan te pakken. je moet niet altijd zo betweterig over willen komen en soms wat aardiger zijn. altijd maar die betweterigheid van jou. ja jorrit jij hebt altijd gelijk
Poster: DJADMIN
Kijk eens hoe lang Jorrit hier al is en hoe lang jij....je blijft een newbie, hij is er ??n van de gevestigde orde. Dit geeft hem niet het recht om alles te zeggen, maar wel veel. Hij weet wel hoe het rij(ei)lt en zeilt hier.
Poster: Ilja
Dus Jorrit hou je even gedeist je hebt al flink wat mensen tegen je in het harnas gejaagd.
oh ja de gevestigde orde oftoewel de elite. Whahahahahahah, die jorrit lijk wel lijkt wel een dictator, als het hem niet zint dan ruimt hij meteen alles op. ?Moderators hier zijn stel omhoog gevallen typetjes die denken dat ze even voor baasje gaan spelen, ?LEAD en WIL zijn juist weldegelijk volwassen die respect op een goede manier afdwingen.
Dus Jorrit hou je even gedeist je hebt al flink wat mensen tegen je in het harnas gejaagd.
Poster: Sunrise8
Kap nou is en hou het gezellig
laat het rusten, beiden. Zand erover en even goede vrienden
@ Tekhead: mijn moeder had een feestje, dus is net pas wakker hahaha. Ik ga haar zo even wat vragen over justitie in belgi? etc. Je hebt binnen een uur pm
Man o man wat lijkt het mij gaaf om in deze bak de gaspedal helemaal in te trappen.?
Bugatti
Poster: Dj_Fantasy
Ik denk dat je de admins niet in twijfel moet nemen.
Zij zullen wel bepalen wanneer iemand een ban krijgt of niet..
Daar hebben wij niets over te zeggen..
Poster: Dj_Fantasy
Ik denk dat je de admins niet in twijfel moet nemen.
Zij zullen wel bepalen wanneer iemand een ban krijgt of niet..
Daar hebben wij niets over te zeggen..
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.