Poster: Luni-B
jah schijnbaar , beetje sneaky
Poster: Sunrise8
En dit komt doordat 1 persoon hier destijds lid is geworden. Het spijt me Lead maar een BAN voor deze persoon zou de sfeer een stuk verbeteren en dat weet je zelf ook. Je weet over wie ik het heb (en de rest van DJR en de persoon zelf ook). Het zal in het echt best een aardige jongen zijn, maar hier op DJR verpest hij de sfeer. Als ik de LL open dan weet ik al zonder te kijken waar het over gaat. Daarnaast springt dat nu ook over naar andere topics. Ik ben geen Mod dus kan er niks aan doen, maar geef even mijn duidelijke mening
PS:
Nu weer ontopic en een nuttige discussie starten
Poster: Naomi
Dus wij naar restaurantje, wil die gast ons niet bedienen
moeten we eerst ook nog heletijd wachten
en worden we maar aan een nog niet afgeruimd tafeltje gezet
duurt het ook nog een halfuur voordat dat opgeruimt is...
man naast ons had ook bitterballen besteld, na 1 uur nog niet gebracht, en gaat bediening moeilijk doen als die man weg wil vanwege het wachten
gaat lekker, met zo'n evenement wil je toch dat niets mis gaat?? Iig, wij komen daar NOOIT meer terug
Poster: Tekhead
heb ik geen probleem mee,?maar wat me wel?stoort is dat diegene die mij aanvalt, niet op de vingers getikt wordt, en als ik mij verdedig, per direct de wind van voor krijg ! Regels zijn ok, ze horen erbij, maar?werken alleen als iedereen ze naleeft, en dan bedoel ik ook, iedereen.?
En ook in dit topic grijpen de Belgen elk punt aan om hun onvrede over hun Noorderburen te uiten. Is het niet de fenomenale Belgische uigaansscene, het arrogante Nederlandse voetbal, ons bier, dan zijn het wel onze toeristen...?
Het begint een beetje een zielige vertoning te worden jongens, kan dit niet ergens anders?
Poster: Dolivieira
Ja, sommige weten echt niet hoe ze een horeca zaak moeten runnen en dan klagen als ze over een tijdje niet meer bestaan. Klant is knoning en vooral in een horecazaak. ?
Poster: Ilja
Horeca zaak in NL ?is echt te erg, vergunningen die je moet hebben, het is gewoon niet normaal meer.
Poster: Ilja
Horeca zaak in NL ?is echt te erg, vergunningen die je moet hebben, het is gewoon niet normaal meer.
Poster: Bouncy
Ik vraag me af waar het plusje achter m'n naam blijft...
Poster: Dolivieira
@ Naomi
Hoe heet die tent en waar in rotterdam zit die?
Poster: Bouncy
Ik vraag me af waar het plusje achter m'n naam blijft...
Poster: Jorrit
Het lijkt me verstandig als jij je een tijdje gedeist houdt. Je hebt in het WK topic voorlopig al genoeg mensen tegen je in het harnas gejaagd.
Poster: ArCee
Have fun, en succes met de 1 liter sangria per dag
Poster: DJJS
Die zul je dan niet verdient hebben haha
Poster: Dj_Fantasy
voelt iemand zich toevallig geroepen
http://www.youtube.com/watch?v=GOLy3Neww7c
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.