Poster: Mixt-Ape
Nu weer geld om nieuwe te kopen dan!!!
Poster: Mixt-Ape
Ja Tekhead, 'heel wat' betekent bij Seca toch echt wel letterlijk 3000-4000!
Poster: Luni-B
ik doe normaal op vakantie misschien moeten jullie is een fatsoenlijke vakantie boeken en niet voor een appel en een ei op een jongere camping gaan zitten. maar goed als we zo verschikkelijk zijn waarom komen er dan massa's Belgen naar Hulst en sluis blijf dan ook lekker weg! kunnen ze tenminste op zondag gewoon dicht.
En ik moet niet elke keer me auto uitlaten deuken !
Poster: hoppie
hoeveel plaatjes he b je dan intotaal?
Poster: Tekhead
wie heeft ze gekocht ?
Poster: Jorrit
En ook in dit topic grijpen de Belgen elk punt aan om hun onvrede over hun Noorderburen te uiten. Is het niet de fenomenale Belgische uigaansscene, het arrogante Nederlandse voetbal, ons bier, dan zijn het wel onze toeristen...?
Het begint een beetje een zielige vertoning te worden jongens, kan dit niet ergens anders?
Poster: Ilja
Ik dacht dat Nederland zo lomp was als het maar kan, ?maar dit slaat toch echt alles.?
Belgen bekeurd voor tonen wedstrijd
Dit gaat toch helemaal nergens meer over.
Poster: Ilja
Ik dacht dat Nederland zo lomp was als het maar kan, ?maar dit slaat toch echt alles.?
Belgen bekeurd voor tonen wedstrijd
Dit gaat toch helemaal nergens meer over.
Poster: matezo
Ik ben zelf belg en vind nederlanders stuk voor stuk leuke kerels
Poster: DJJS
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.