Afdekken van je gear (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

romeode    posted on 27-06-2010 19:48
Hoe dekken jullie je gear af tegen stof? Ik heb nog geen stofkappen voor op mijn CDJ's enz...
Mod edit by Lead on 28-06-2010 10:24 (1%)

What do you think about Afdekken van je gear ??

Vote :   

Joep    posted on 28-06-2010 22:16
Poster: Bootstrap

Nou ik heb even gegoogled en ik lees heel veel verhalen die al jaren hun computers met perslucht schoonmaken, dus volgens mij kan het gewoon. Als je een beetje goed mikt blaas je het er ook niet extra in of maar een klein beetje. Je moet natuurlijk niet op 10 bar gaan lopen pompen, maar gewoon voorzichtig blazen kan blijkbaar geen kwaad Happy, laughing

Ik doe dat zelf altijd met een f?hnWinking my eye
Klinkt misschien een beetje raar, maar is wel veilig.
Synq xtrm - NI X1 - KM402 - NI X1 - Synq xtrm - TSP
XMatiC    posted on 29-06-2010 00:37
Poster: Esmee
ziet er mooi uit! Hoe kom je daaraan?

Dat zijn eigenlijk promoot doeken die dj shops aan hun muren of balie hangen je weet wel..
zo hadden ze er over en kreeg ik er ??n
www.youtube.com/LennertDJ
ArCee    posted on 29-06-2010 09:02
Ik dek het af, en dan wel meteen alles, niet alleen de mixert met een vreselijk raar ding.
Je hebt speciale hoezen voor op bed, die zijn van stof aan de ene kant, maar van plastic aan de andere kant, waterdicht dus.
Deze hoezen zijn speciaal voor oudere mensen (nee niet ik Cool) met een incontinentie probleem.
Helaas hebben wij wel een kat lopen met een vergelijkbaar probleem dus ik moet me booth tegen meer als alleen stof afdekken. Nu houd ik mijn studiodeur dicht, maar het kan een keertje fout lopen? ?
Die hoezen werken dus ideaal ten stof over je booth. De plastic laag over je gear en alles is stofvrij. Doordat het een hoeslaken is, dus vrij groot dekt het alles af, en door de elastiekjes op de hoeken kan ik de hoes (bij mijn booth) zelfs iets vast trekken.

Bouncy    posted on 29-06-2010 09:14
Poster: Lead
Ik dek de gear niet af, gebruik het gewoon en haal er wekelijks een kwast overheen die het stof uit alle hoeken en gaatjes weg houdt.

Dat dus Happy, laughing
Dolivieira    posted on 29-06-2010 10:13
Ik gebruik gewoon een mooie deken. Past precies over mijn gear. Ik vind die deskcovers maar een beetje prijzig. En ook met deskcovers of flightcases hou je stof niet tegen. Neem ze gewoon regelmatig af met doek of kwast.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
ArCee    posted on 29-06-2010 13:32
Zo'n borstel pak ik soms ook, met een stofzuiger eraan vast.
Zogenaamde brillenpoetsdoekjes werken ook goed, of die vochtige doekjes die je soms op toiletten tegen komt??
Tip: Pak een schone Cool
niiicola    posted on 29-06-2010 14:01
Ik haal, als er geen garantie meer op zit, de bovenkant eraf zodat ik van binnen en buiten hem mooi kan poetsen!
Gewoon.

This is an old Topic

No new postings for 5.412 days.
 Post CommentThat would be 180.4 months
or a whopping 14.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

227 Users online: 13 Guests (214 Unknown)
Pages generated today : 33.695
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.648.057