Poster: MiloIk denk dat CD nog wel lang naast de andwere mogelijkheden blijft bestaan. Het mooie van cds is nogsteeds CD erin en draaien maar.? Maar ik ben toch van altijd nieuwe dingen verkennen en uitproberen. ik was denk ik toch een van eerste die ook al CD mixde en en van eerste gebruikers van Finalscratch. Maar goed tijd zal het leren. Maar verdwijnen vande CDs ik denk nog van niet.
Denken sommige van jullie echt dat zometeen de cd's verdwijnen...
Poster: Dolivieira
Ik weet het wel bijna zeker dat het voor jou een hele mooie oplossing is. Je moet zelf maar kijken wat bij jou past. Maar voor radio gebruik is die ook ideaal. En je kan gewoon je oude vertrouwde CDJ800s er op aansluiten. En je kunt nog meer dan de CDJ2000 of 900. Want alle maar dan ook alle functie die op de nieuwe CDJs zitten kun je met Traktor na bootsen.
Poster: ArCee
Zou heel goed kunnen.
Het ding wat mij echter bezig, en / of tegen houd: In hoeverre is het nog MIJN set, is het nog MIJN verdienste wat de luisteraar of het publike hoort met programma's erbij?
Poster: ArCee
Okay, dat klink al minder 'onheilspellend' Dolivieira.
You saved my day, held!!
Voor startende DJ's is denk ik (en ik reken mijzelf ook tot deze groep) het advies simpel: digitaal en nog eens digitaal. Ontwikkelingen nemen altijd een stap voorruit en zeker niet achteruit dus stap in op het moment waar de techniek zich nu bevind.
En er vervolgens achter komen dat je een keer word geboekt en alleen maar een mixer en een set cd spelers ziet staan waar je niets mee kunt?
Ik denk dat je op dit moment TE voorbarig bent met die kreet, kijkend naar de situatie van NU?
Poster: Tekhead
je onderscheiden van anderen
Poster: Bouncy
Juist! Ik zou ook nooit digitaal gaan draaien omdat ik dan minder hoef te doen, maar als ik me door digitaal te draaien kan onderscheiden van de rest, waarom dan niet?
Ik zeg ook trouwens niet dat ik ALLES wil overlaten aan software, syncen doe ik het liefste zelf, andere dingen mag m'n computer best doen. But at the end komt het toch op jezelf aan denk ik, welke hulpstukken je ook gebruikt... Een computer heeft geen feeling, geen gevoel voor muziek.. (alhoewel ik het nu met mixed in key wel eng dichtbij vind komen..)
K zou niet weten hoe je je echt gaat onderscheiden met een laptop en soft, maar ok, als't lukt, respect !
Poster:?Tekhead
Stel dat een computer muziekgevoel heeft, wat doe je dan ? Zo hard en zo ver mogelijk wegschoppen, want dan is de 'essence of life' zo goed als, dood -en- begraven.?Je kan toch niet laten gebeuren dat een computer je gevoel controleert en stuurt.
K zou niet weten hoe je je echt gaat onderscheiden met een laptop en soft, maar ok, als't lukt, respect !
Stel dat een computer muziekgevoel heeft, wat doe je dan ? Zo hard en zo ver mogelijk wegschoppen, want dan is de 'essence of life' zo goed als, dood -en- begraven.?Je kan toch niet laten gebeuren dat een computer je gevoel controleert en stuurt.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.