Hercules dj console MK4
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

kobuz    posted on 25-06-2010 13:23
Net even met deze controller staan pielen. Toch best een geinige controller voor het geld. Van plaatjes af dacht ik altijd dat zoiets niks kon zijn en eerlijk gezegd dacht ik dat ook toen ik zag hoe groot hij is. Maar juist daarom lijkt zoiets me wel leuk om ernaast te hebben. Ik draai zelf met de x1, dus heb in principe altijd wel een mixer nodig, terwijl je deze gewoon neerzet en kan gaan. Zou wel wat knopjes voor de fx units missen...

Zijn hier eigenlijk mensen die dit soort controller gebruiken om te draaien?

What do you think about Hercules dj console MK4 ??

Vote :   

qntr0l    posted on 25-06-2010 13:26
Je kunt dan toch gewoon de Kontrol X1 gebruiken voor je effecten, naast deze Hercules DJ Console?
kobuz    posted on 25-06-2010 13:35
Ja, dat zou wel kunnen inderdaad, maar als ik dan zo'n all-in-one ding zou halen, zou ik een wat uitgebreidere halen. Ik zie dit ook meer als hebbedingetje, maar was dus verbaast dat het minder plastic was dan ik dacht Thumbs Up
DiVario    posted on 25-06-2010 14:00
Hey,

Ik heb de reloop digital jocky interface edition, met ingebouwde geluidskaart dus.

Superding!
Alles wat je nodig hebt zit erop, ook voldoende efx!

Hij staat trouwens te koop,
dus als je interesse hebt..
Hij is een maand oud, heb de factuur nog liggen.

Gaat weg omdat ik overschakel naar timecode..
Practise makes perfect!
kobuz    posted on 25-06-2010 15:15
Ik zag het ja, duurt nog wel even denk dat ik voor een all-in-one oplossing ga, mijn nuo4 gaat niet zomaar de deur uit Winking my eye

This is an old Topic

No new postings for 5.194 days.
 Post CommentThat would be 173.1 months
or a whopping 14.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

79 Users online: 9 Guests (70 Unknown)
Pages generated today : 9.296
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 228.796.042