ik had een vraag, ik kon het antwoord namelijk nergens vinden... ik heb een M1A mixer, en een DSM30 mixer. nu had ik de vraag hoe ik die met elkaar kon doorverbinden? weet niet of het mogelijk is maar toch^^
Mvg Venzi
What do you think about mixers doorverbinden? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Rec out heeft de voorkeur omdat deze constant nivo levert en niet afhankelijk is van de stand van je Master of Monitor volume. Maar als het goed is heb je je volume niet in het rood staan en maakt het niet uit voor de geluidskwaliteit.
Dit is echter een optie die niet op iedere mixer zit, in dat geval gebruik je de vrije uitgang (Master of Monitor) die beschikbaar is.
Deze koppel je aan de Line of CD ingang van de andere mixer.
No new postings for 5.245 days. Post CommentThat would be 174.8 months or a whopping 14.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.