WK 2010 (7/13)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

ArCee    posted on 24-06-2010 21:11
Ik was deze topic helemaal nog niet tegen gekomen, deejays zijn geen voetbal fans of?

Nederland - kameroen, 1 - 0 Cool

What do you think about WK 2010 ??

Vote :   

niiicola    posted on 03-07-2010 12:34
Kunnen we DJR niet een beetje schoon houden? We hebben een djr groupmsn, ga daar maar lekker schelden op elkaar. NU WEER ON-TOPIC!
Gewoon.
Jorrit    posted on 03-07-2010 12:36
Poster: ArCee
Met alle respect voor diegene die ik nu op de tenen trap, maar ik heb het gevoel dat hier een paar mensen met een behoorlijk?ANTI Nederland gevoel zitten?
Eerst al eens afgeven over dat Belgen beter kunnen feesten en met bepaalde dingen eerder waren, en nu dit weer.
Je hoeft niet E L K onderwerp aan te pakken om je frustratie te spuwen hoor, dit is gewoon een dj forum en we zitten als deejay allemaal in hetzelfde schuitje, of je nu uit?Belgie, Nederland, of van mijn part Mozambique komt!!

Ja dat gevoel krijg ik ook wel heel erg de laatste tijd, en dat is toch wel jammer. Ik vind dat je je wel laat kennen als je onze euforisch stemming hier de grond in wil boren.?

nils7    posted on 03-07-2010 12:53
Sooooow gister weer geweldig gefeest...
Eerste helft was matig, met de tweede hadden ze de eerste volledig goed gemaakt!
Ze hadden Brazli? toen in de tang en terecht naar huis gestuurd!

Ik heb 12 juli alvast vrij gevraagd...

En niet zeuren over geen mooi spel (de tweede helft was best netjes) en 1-0 winnen is ook winnen.
Beter slecht spel en wel de prijzen pakken dan mooi spel en eruit geknikkerd worden!
niiicola    posted on 03-07-2010 13:17
Gister vond ik het echt een geweldige wedstrijd, beide wedstrijden trouwens: NL-BR en UR-GH
NL-BR was echt gewoon te spannendTongue
Gewoon.
ArCee    posted on 03-07-2010 13:18
Nou, ik kon met de beste wil van de wereld mezelf niet voorstellen dat we deze pot zouden winnen. Onvoorstelbaar dat het toch gebeurd is.
Wel met een beetje hulp van Brazilie zelf natuurlijk met de 1 - 1, maar dat dwing je misschien ook wel een beeetje af?
Nu Uruguay, geen onderschatting of zelfoverschatting alsjeblieft bij Nederland. Elke wedstrijd is nu een finale.
Kom op guys, gaan, voor volk en vaderland. Ego's overboord gooien en zorg voor een godswonder alsjeblieft Cool
Ilja    posted on 03-07-2010 13:40
Poster: niiicola
Idd, als hij die handsbal niet had gemaakt was Ghana nu door.

Hij heeft alle middelen gebruikt om te voorkomen dat Ghana scoorde, en hij is toch gewoon op een goede manier gestraft, en Ghana heeft een pen gekregen, dat zij die missen is dus echt hun eigen probleem en niet die van Uruguay.
ArCee    posted on 03-07-2010 13:48
Verdient geen schoonheidsprijs, effectief was het wel.
Aktie: een 2. Cool
Effect: en 10. Cool

Nood breekt wetten, maar zo uit een toernooi gekegeld worden veroorzaakt slapeloze nachten!!! Cool
Ilja    posted on 03-07-2010 13:56
Ja dat wel, ?en het was gewoon inderdaad gedaan uit nood. ?Maar des te meer heb ik nog groter respect voor Suarez, omdat hij zichzelf opoffert voor zijn land en voor zijn team. ? HIj zou wel gedacht hebben liever halve-finale zonder mij dan helemaal geen halve-finale voor Uruguay.
ArCee    posted on 03-07-2010 14:04
Dat denk ik ook ja, jezelf in dienst stellen van een groter geheel, zo kom je een ronde verder Cool
Het collectief boven het induvidu laten uitkomen.
Maar.....zo vind ik nederland momenteel meer een collectief als ik (bijna) ooit eerder gezien heb? Ik hoop dat ze daarmee ons kikkerlandje erg blij gaan maken? Cool
Ilja    posted on 03-07-2010 14:15
Behalve van Persie dan, die is eerst veels te lang bezig om te kijken of hij zelf kan scoren, en waneer hij achterkomt dat het niet ?kan, is het al te laat om af te geven, hem uit de basis zetten en Huntelaar op zijn plaats.
polly    posted on 03-07-2010 16:43
Nog even @ tekhead.
Ik bedoel de officiele Duitse manier van spelen.
Nu spelen de Duitsers meer Portugees en Nederlands.?
Maar eerlijk is eerlijk ik heb nu liever die cup dan mooi voetbal.
De combinatie zou het mooist geweest zijn maar we moeten genoegen nemen met de kans op de cup Cool

En over Suarez, wat heb ik een hekel aan dta ventje. Niet eens door dit WK maar door zijn provocerende gedrag toen hij bij Groningen voetbalde.
Hij raakte geen knikker tegen Vitesse maar toch maakt hij een doelpuntje. Oke dat is dan wel klasse maar ga dan niet het Arnhemse publiek provoceren.
Al met al kom ik tot de conclussie dat Suarez wel verandert is maar toch vind ik het een kwal van een vent.

Nu nog het laatste puntje.
Wat wordt volgens julie de finale?

Ikzelf denk Nederland - Duitsland.
niiicola    posted on 03-07-2010 16:53
Ikzelf hoop Nederland - Duitsland Happy, laughing
Gewoon.
Mixt-Ape    posted on 03-07-2010 17:09
Dat denk ik ook, maar ik hoop op Spanje.
Ilja    posted on 03-07-2010 17:32
Duitsland ?Duitsland Duitsland ?CoolCool Ga komende week meteen een nieuwe shirt van hun halen.
Mixt-Ape    posted on 03-07-2010 17:34
Ah, jij bent zo'n type salonsupporter...Cool
niiicola    posted on 03-07-2010 17:37
Poster: Ilja
Duitsland ?Duitsland Duitsland ?CoolCool Ga komende week meteen een nieuwe shirt van hun halen.

Zo'n NUON energie t-shirt?Tongue
Gewoon.
EleMentcp    posted on 03-07-2010 17:48
sow duitsland veegt effe de vloer aan met argentinie:O maar eerlijk is eerlijk ze spelen hartstikke goed
Ilja    posted on 03-07-2010 17:50
Poster: Mixt-Ape
Ah, jij bent zo'n type salonsupporter...Cool

Hoezo ? ?Ik ben al sinds WK 2006 voor Duitsland ?( behalve als ze tegen Rusland moeten ).
Mixt-Ape    posted on 03-07-2010 17:53
Dan is 't cool. Rusland ftw trouwens!
Tekhead    posted on 03-07-2010 18:32
Nog even@ polly:

De Duitsers spelen nu zoals Nederland en Portugal ? Portugal heeft 1 goede wedstrijd gespeeld en dat was tegen Noord-Korea, en Nederland, zal ik mijn mening maar voor mezelf houden. Vind je vergelijking niet?kloppen, want het is niet dat ze pas goed voetbal zijn beginnen spelen?op?dit WK.

Je kan hier lopen roepen wat je wil, maar Duitsland is de enige ploeg die alle wedstrijden fantastisch voetbal heeft gespeeld, en verdiend eigenlijk de finale te spelen tegen Spanje ipv halve finale. En als je dat ontkent, ga je beter naar de korfbal of zo. Ze scoren veel en tzijn fantastisch mooie goals, als je even die laatste goal, in de 89 min dan nog wel, ontleed, merk je op wat voor een sterke fysieke ploeg ze zijn, zo een actie maken, die perfecte voorzet geven, en dan die bal mooi in de hoek plaatsen, daarvoor moet je als ploeg nog ongeloofelijk fris zitten. Je zou bijna geloven dat Duitsland kwalificatiewedstrijden speelt ipv?wedstrijden op het WK. Het zal m.i.?niet makkelijk zijn om dit Duitsland van de titel te houden.???
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Mitchell2    posted on 03-07-2010 18:41
eerlijk is eerlijk het zit nederland ook wel mee met alles. en misschien heb je dat nodig om wereldkampioen te worden.
Ilja    posted on 03-07-2010 18:44
Mijn droom finale ?DE - NL, ?ik wil nu met eigen ogen zien hoe groot de deceptie zal zijn waneer Duitsland weer met de overwinning er van door gaat.?Cool
ccc    posted on 03-07-2010 19:05
Poster: Tekhead
en verdiend eigenlijk de finale te spelen tegen Spanje ipv halve finale. En als je dat ontkent, ga je beter naar de korfbal of zo.??

Dit vind ik dus nergens op slaan. Elke ploeg die nu zo ver is gekomen heeft het verdiend. Je wint niet zomaar.
Prozei    posted on 03-07-2010 19:54
Poster: Tekhead
Je kan hier lopen roepen wat je wil, maar Duitsland is de enige ploeg die alle wedstrijden fantastisch voetbal heeft gespeeld, en verdiend eigenlijk de finale te spelen tegen Spanje ipv halve finale

duitsland - servie niet gezien?
en brazilie heeft ook fantastische wedstrijden gespeeld maar nederland was de underdog ?en heeft gewonnen dus dat betekend brazilie naar huis.
zoals jij redeneerd kan je beter geen hele wk houden alleen potje duitsland - spanje zou volstaan.

Mod edit by Prozei on 03-07-2010 20:01 (100%)
Tekhead    posted on 03-07-2010 20:07
Poster: Prozei

duitsland - servie niet gezien?
en brazilie heeft ook fantastische wedstrijden gespeeld maar nederland was de underdog ?en heeft gewonnen dus dat betekend brazilie naar huis.
zoals jij redeneerd kan je beter geen hele wk houden alleen potje duitsland - spanje zou volstaan.

Welgezien duitsland servie,en dat was volgens jou verdiend dus, jongens toch. En je moet eens goed lezen wat ik schrijf, het is jammer dat duitsland - spanje een halve finale wedstrijd is, en dat ze elkaar niet tegenkomen pas in de finale
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

128 Users online: 57 Guests (71 Unknown)
Pages generated today : 16.105
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.125.623