Poster: ArCee
Met alle respect voor diegene die ik nu op de tenen trap, maar ik heb het gevoel dat hier een paar mensen met een behoorlijk?ANTI Nederland gevoel zitten?
Eerst al eens afgeven over dat Belgen beter kunnen feesten en met bepaalde dingen eerder waren, en nu dit weer.
Je hoeft niet E L K onderwerp aan te pakken om je frustratie te spuwen hoor, dit is gewoon een dj forum en we zitten als deejay allemaal in hetzelfde schuitje, of je nu uit?Belgie, Nederland, of van mijn part Mozambique komt!!
Poster: niiicola
Idd, als hij die handsbal niet had gemaakt was Ghana nu door.
Poster: Ilja
Duitsland ?Duitsland Duitsland ?Ga komende week meteen een nieuwe shirt van hun halen.
Poster: Mixt-Ape
Ah, jij bent zo'n type salonsupporter...
Poster: Tekhead
en verdiend eigenlijk de finale te spelen tegen Spanje ipv halve finale. En als je dat ontkent, ga je beter naar de korfbal of zo.??
Poster: Tekhead
Je kan hier lopen roepen wat je wil, maar Duitsland is de enige ploeg die alle wedstrijden fantastisch voetbal heeft gespeeld, en verdiend eigenlijk de finale te spelen tegen Spanje ipv halve finale
Poster: Prozei
duitsland - servie niet gezien?
en brazilie heeft ook fantastische wedstrijden gespeeld maar nederland was de underdog ?en heeft gewonnen dus dat betekend brazilie naar huis.
zoals jij redeneerd kan je beter geen hele wk houden alleen potje duitsland - spanje zou volstaan.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.