WK 2010 (3/13)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

ArCee    posted on 24-06-2010 21:11
Ik was deze topic helemaal nog niet tegen gekomen, deejays zijn geen voetbal fans of?

Nederland - kameroen, 1 - 0 Cool

What do you think about WK 2010 ??

Vote :   

TimmyV    posted on 28-06-2010 22:58
Poster: Mixt-Ape

En btw: no way dat holland Brazili? eruit knikkert.

Ik vind Brazilie echt niet beter spelen dan Nederland hoor. Ik kijk echt niet raar op als Nederland op dezelfde manier wint als de vorige keren.
Let's go f*cking mental
Lucalicious    posted on 28-06-2010 23:11
idd, ik denk serieus dat nederland wint.
in brazilie zijn ze trouwens bang voor nl h?? ze zien ons als de grootste kandidaat voor de titel.
Ilja    posted on 28-06-2010 23:15
Vind het trouwens zwaar irritant van zogenaamde voetbal kenners ( zeikers ) ( reacties op telegraaf en dergelijke ), NL blijft maar winnen, is al heel erg lang ongeslagen, en alsnog worden ze ge grond ingeboord, het is voor sommigen ook nooit goed.?Cool
TimmyV    posted on 29-06-2010 00:44
Poster: Ilja
Vind het trouwens zwaar irritant van zogenaamde voetbal kenners ( zeikers ) ( reacties op telegraaf en dergelijke ), NL blijft maar winnen, is al heel erg lang ongeslagen, en alsnog worden ze ge grond ingeboord, het is voor sommigen ook nooit goed.?Cool

En dat zie je alleen in Nederland volgens mij Winking my eye
Stelletje zeikerds lopen er rond in Nederland.
Let's go f*cking mental
BennyBirds    posted on 29-06-2010 01:37
Vrijdag 16:00 Brazilie - Nederland Cool 1-2
Jorrit    posted on 29-06-2010 07:24
Hahahaha, altijd grappig dat hollanders zichzelf zo hoog inschatten...

Ga anders even ergens anders partypoopen? Als mensen hier lekker positief over Nederland wil doen, vind ik dat niet zo heel verbazend (zou jij Belgie niet supporten als ze mee zouden doen?).?
Beetje flauw om hier als - niet Nederlander - stemming te gaan maken.
ArCee    posted on 29-06-2010 08:51
Da's de frustratie van een niet geplaatst land, voor de zoveelste keer al Jorrit Cool
Zelf niet goed genoeg zijn om je te plaatsten, maar wel afgeven op een ander land, dat zegt genoeg lijkt mij??
Ik vrees wel dat Brazilie een maatje te GROOT gaat worden vrijdag voor onze leeuwen?? Cool
Ilja    posted on 29-06-2010 11:22
Da's nog zoiets... als 'wij' wereldkampioen werden. Waarom denken mensen altijd dat het hun verdienste is terwijl ze er in de verste verte niks mee te maken hebben! Dat doet ook jouw aanval op Tek teniet...wij zijn namelijk helemaal geen deel van het Belgisch voetbalteam.

Ik ben dan ook geen echt supporter van NL ( mijn hart ligt bij Rusland ), maar als je vanuit gaat dat ze al sinds 2008 volledig ongeslagen zijn, en zowel in de kwalificatie als in voorbereiding als op het WK nu alle wedstrijden hebben gewonnen, dan ga ik zelfs voor NL juichen, want zij doen het super, ? ?maar ik begrijp je frustratie, want de Rode Duivels Cool weten eigenlijk al helemaal niet wat voetballen betekend en zijn nogal jaloers dat NL zo'n beetje aan elke toernooi meedoet terwijl Belgie al 4 grote toernooien op rij afwezig is. ? ?

Maar die frustratie kun je wel in therapie behandelen. ?Cool
Mixt-Ape    posted on 29-06-2010 13:23
Ik ben helemaal niet gefrustreerd hoor, dat heb je dan fout ge?nterpreteerd. Toch bedankt om te zeggen dat ik getikt ben en therapie nodig heb!Cool

En @ Arcee: geef ik af op holland? Ik zeg gewoon dat het dikke nekken zijn, ze kunnen natuurlijk wel voetballen maar is het echt nodig om jezelf nu al wereldkampioen te voelen? Een beetje nederigheid mag echt wel af en toe, maar da's dan weer een verschil tussen Belgen en hollanders...

Bovendien zou ik niet echt voor Belgi? supporteren moesten ze erbij zijn, laat staan dat ik er trots op zou zijn. Ze spelen elke keer slecht en het is altijd de schuld van iemand anders. Ik kan heel goed verstaan dat Advocaat absoluut geen zin heeft om met zo'n bende verwende luieriken te werken!
User edit by Mixt-Ape on 29-06-2010 @ 13:25:47 (71%)
Ilja    posted on 29-06-2010 13:24
Cool Je frustratie uitwerken in Therapie betekend niet dat je gek bent he?Cool
Seca    posted on 29-06-2010 16:10
Poster: TimmyV

Ik vind Brazilie echt niet beter spelen dan Nederland hoor. Ik kijk echt niet raar op als Nederland op dezelfde manier wint als de vorige keren.

Brazilie wint zowiezo. Cool
MaximDJ    posted on 29-06-2010 16:12
Da's nog zoiets... als 'wij' wereldkampioen werden. Waarom denken mensen altijd dat het hun verdienste is terwijl ze er in de verste verte niks mee te maken hebben! Dat doet ook jouw aanval op Tek teniet...wij zijn namelijk helemaal geen deel van het Belgisch voetbalteam.

Volgens mij vertegenwoordigt een Team een land. En heel toevallig wonen er in een land inwoners! En uh...aanval op Tek? Waar dan? Ik val niks aan. Ik vraag of belgie meedoet, niet of jij een deel bent.

Knap dat je dat kan voorspellen. Ga op de kermis in een waarzeggers tentje zitten knurft....Cool
Party Sensations. Excellence in entertainment.
ArCee    posted on 29-06-2010 16:37
Ik ben helemaal niet gefrustreerd hoor, dat heb je dan fout ge?nterpreteerd. Toch bedankt om te zeggen dat ik getikt ben en therapie nodig heb!Cool

En @ Arcee: geef ik af op holland? Ik zeg gewoon dat het dikke nekken zijn, ze kunnen natuurlijk wel voetballen maar is het echt nodig om jezelf nu al wereldkampioen te voelen? Een beetje nederigheid mag echt wel af en toe, maar da's dan weer een verschil tussen Belgen en hollanders...

Bovendien zou ik niet echt voor Belgi? supporteren moesten ze erbij zijn, laat staan dat ik er trots op zou zijn. Ze spelen elke keer slecht en het is altijd de schuld van iemand anders. Ik kan heel goed verstaan dat Advocaat absoluut geen zin heeft om met zo'n bende verwende luieriken te werken!

Mixt-Ape, is iets of iemand Dikke Nekken dan als compliment bedoeld CoolIk vind het niet echt vriendelijk en complimenteus overkomen, maar dat kan aan het verschil in uitdrukkingen in onze taal komen?
Je nu al wereldkampioen voelen? Absoluut onterrecht op dit moment, ze zijn er NOG LANG NIET en ik moet nog maar zien of ze het kunnen waarmaken?
Aan de andere kant, als je de resultaten bekijkt, de voorrondes en het toenooi, mooi voetbaal (waar Nederland altijd naam mee maakte) is het niet. Effectief is het wel. Laten we eerlijk zijn, als Nederland per ongeluk wereld kampioen word (ik durf mijn booth er niet op te verwedden) dan lult niemand meer over dat het GEEN mooi voetbal was, of On-Nederlands. Dan telt alleen die cup uiteindelijk.
En hoe ze het eventueel doen zal mij een worst wezen, het gaat om het eind resultaat!!
Feit is dat onze Oranje het vaak beter doet als de Rode duivels?? Cool
Ilja    posted on 29-06-2010 18:43
klote klote klote klote klote klote, Japan is niet door, klere Paraguay?Cool
Mixt-Ape    posted on 29-06-2010 19:26
Poster: ArCee

Mixt-Ape, is iets of iemand Dikke Nekken dan als compliment bedoeld CoolIk vind het niet echt vriendelijk en complimenteus overkomen, maar dat kan aan het verschil in uitdrukkingen in onze taal komen?
Je nu al wereldkampioen voelen? Absoluut onterrecht op dit moment, ze zijn er NOG LANG NIET en ik moet nog maar zien of ze het kunnen waarmaken?
Aan de andere kant, als je de resultaten bekijkt, de voorrondes en het toenooi, mooi voetbaal (waar Nederland altijd naam mee maakte) is het niet. Effectief is het wel. Laten we eerlijk zijn, als Nederland per ongeluk wereld kampioen word (ik durf mijn booth er niet op te verwedden) dan lult niemand meer over dat het GEEN mooi voetbal was, of On-Nederlands. Dan telt alleen die cup uiteindelijk.
En hoe ze het eventueel doen zal mij een worst wezen, het gaat om het eind resultaat!!
Feit is dat onze Oranje het vaak beter doet als de Rode duivels?? Cool

Als je het geen dikke nekken wilt noemen dan is het minste dat je kan zeggen toch wel dat ze ZEER zelfbewust zijn, dat zijn bv. de Fransen ook altijd. En ik zeg ook niet dat holland slecht speelt, maar er zijn op dit moment gewoon betere ploegen. Ze schatten zichzelf gewoon nogal hoog in. Jezelf dan het beste team voelen is gewoon helemaal niet op z'n plaats. Dat is gewoon een dikke vorm van arrogantie in mijn ogen.

Ik ga er overigens wel mee akkoord dat de Rode Duivels absoluut niet voetballen...laat daar geen discussie over bestaan.
FML    posted on 29-06-2010 19:38

Als je het geen dikke nekken wilt noemen dan is het minste dat je kan zeggen toch wel dat ze ZEER zelfbewust zijn, dat zijn bv. de Fransen ook altijd. En ik zeg ook niet dat holland slecht speelt, maar er zijn op dit moment gewoon betere ploegen. Ze schatten zichzelf gewoon nogal hoog in. Jezelf dan het beste team voelen is gewoon helemaal niet op z'n plaats. Dat is gewoon een dikke vorm van arrogantie in mijn ogen.

Ik ga er overigens wel mee akkoord dat de Rode Duivels absoluut niet voetballen...laat daar geen discussie over bestaan.

In al hun intervieuws zeggen ze opnieuw dat het beter moet willen ze de volgende ronden hallen. In elk interview word dit gezegd. Als de Nederlanders denken dat ze de beste waren dan hadden ze veel opener voetbal gespeeld ( er meer van genoten misschien , de kijker iig wel ). Na het EK was het duidelijk , 3 dikke goeie wedstrijden , Nederland zou het wel eve doen volgens de andere landen ( media ). etc etc. laatste voetbalwedstrijd tegen een tegenstander waar we gewoon van hadden kunnen winnen. Gigantisch op hun bek !.

nu is er de focus , niet leuk om te kijken maar we willen gewoon de titel. ( net als iedereen )

laten we eerlijk zijn dat brazilie onze eerste gewaagde tegen stander is?, Brazilie speelt naar mijn mening veel mooier en beter. als fan hoop ik op de penalty's Winking my eye
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 29-06-2010 @ 19:41:21 (15%)
polly    posted on 29-06-2010 20:19
Ik denk persoonlijk dat Nederland wint van brazil. Ookal zal Nederland het niet makkelijk krijgen Ze hebben wel de kwaliteit en de effectiviteit. ?

@ Luni-b
laat die penaltys maar zitten. Heb nog steeds last van het penalty syndroom?Cool

Nu even off topic @ mixt-ape

Ik begrijp eerlijk gezegd niet waar je je druk om maakt. Een WK of EK brengt gewoon verwachtingen met zich mee. En ik denk dat de verwachtingen om eventueel wereldkampioen te worden wel op zijn plaats zijn met een team zoals Nederland heeft. En het lijkt mij dat brazil niet snel bang is van een team (dat hoeven ze eigenlijk ook niet te zijn). Maar toch vrezen ze voor het nederlands elftal (heb ik gehoord op de tv).
User edit by polly on 29-06-2010 @ 20:20:13 (15%)
Mixt-Ape    posted on 29-06-2010 20:22
Ik maak mij toch niet druk, ik reageer gewoon op wat er gezegd wordt. Wat ik bijvoorbeeld arrogant vind is dat V. Persie tegen zijn coach zegt: 'je moet mij niet wisselen, haal Sneijder er dan vanaf.' Als dat geen arrogantie is weet ik het ook niet.
MaximDJ    posted on 29-06-2010 20:58
Dat is idd arrogant en vervelend. Het bevordert zeker niet de sfeer in het team
FML    posted on 29-06-2010 22:10
Ik maak mij toch niet druk, ik reageer gewoon op wat er gezegd wordt. Wat ik bijvoorbeeld arrogant vind is dat V. Persie tegen zijn coach zegt: 'je moet mij niet wisselen, haal Sneijder er dan vanaf.' Als dat geen arrogantie is weet ik het ook niet.

Sneijder kreeg 2 minuten daar voor een tik op zijn voet , je zag hem nog even stil staan voelend aan zijn voet.
van persie was gewoon teleur gesteld dat hij de wedstrijd niet af mocht maken , aangezien er een speler last had van ze voet was dit ook niet echt de juiste keuzen , maarja als je een spits hebt laten waarlopen kan je geen middevelder vervangen Winking my eye

Arrogantie heeft oranje helemaal niet !
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 29-06-2010 @ 22:11:03 (8%)
Mixt-Ape    posted on 29-06-2010 23:08
Achja, kijk. Zelfs MaximDJ is het met me eens. Als jij dat niet als arrogantie wil zien moet je dat maar niet doen...maar toch is het zo.
MaximDJ    posted on 29-06-2010 23:43
Poster: Luni-B

Arrogantie heeft oranje helemaal niet !

Nah, vond dit toch wel een tikkie arrogant van Van Persie. Het is een teamsport, dus daar moet hij zich maar naar gedragen. Verder vindt ik ook niet dat ze arrogantie hebben
dacuba    posted on 30-06-2010 00:06
Nederland wordt helemaal naar de kloten gespeeld door Brazili?.
Mixt-Ape    posted on 30-06-2010 00:10
+1
FarCry_    posted on 30-06-2010 00:40
Ik ben positief ingesteld:

Van Persie is nu prikkelbaar en superscherp. Die gaat vlammen tegen Brazili?. Verder zag ik dat ondanks de goede score voor Brazili?. ze ook achterin kansen weggeven.

Op het middenveld hebben we o.a. De Jong en Van Bommel. Zij zullen veel ballen afpakken en onderscheppen. In onze verdediging ruled Mathijssen en vergeet niet de supervorm van Stekelenburg.?

Tel daar als toefje nog eens Robben en Sneijder bij op en we staan er helemaal zo slecht nog niet voor.

Ik schat onze kansen in op 50 - 50.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

141 Users online: 3 Guests (138 Unknown)
Pages generated today : 36
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.425.244