Poster: Mixt-Ape
En btw: no way dat holland Brazili? eruit knikkert.
Poster: Ilja
Vind het trouwens zwaar irritant van zogenaamde voetbal kenners ( zeikers ) ( reacties op telegraaf en dergelijke ), NL blijft maar winnen, is al heel erg lang ongeslagen, en alsnog worden ze ge grond ingeboord, het is voor sommigen ook nooit goed.?
Hahahaha, altijd grappig dat hollanders zichzelf zo hoog inschatten...
Da's nog zoiets... als 'wij' wereldkampioen werden. Waarom denken mensen altijd dat het hun verdienste is terwijl ze er in de verste verte niks mee te maken hebben! Dat doet ook jouw aanval op Tek teniet...wij zijn namelijk helemaal geen deel van het Belgisch voetbalteam.
Poster: TimmyV
Ik vind Brazilie echt niet beter spelen dan Nederland hoor. Ik kijk echt niet raar op als Nederland op dezelfde manier wint als de vorige keren.
Da's nog zoiets... als 'wij' wereldkampioen werden. Waarom denken mensen altijd dat het hun verdienste is terwijl ze er in de verste verte niks mee te maken hebben! Dat doet ook jouw aanval op Tek teniet...wij zijn namelijk helemaal geen deel van het Belgisch voetbalteam.
Ik ben helemaal niet gefrustreerd hoor, dat heb je dan fout ge?nterpreteerd. Toch bedankt om te zeggen dat ik getikt ben en therapie nodig heb!
En @ Arcee: geef ik af op holland? Ik zeg gewoon dat het dikke nekken zijn, ze kunnen natuurlijk wel voetballen maar is het echt nodig om jezelf nu al wereldkampioen te voelen? Een beetje nederigheid mag echt wel af en toe, maar da's dan weer een verschil tussen Belgen en hollanders...
Bovendien zou ik niet echt voor Belgi? supporteren moesten ze erbij zijn, laat staan dat ik er trots op zou zijn. Ze spelen elke keer slecht en het is altijd de schuld van iemand anders. Ik kan heel goed verstaan dat Advocaat absoluut geen zin heeft om met zo'n bende verwende luieriken te werken!
Poster: ArCee
Mixt-Ape, is iets of iemand Dikke Nekken dan als compliment bedoeldIk vind het niet echt vriendelijk en complimenteus overkomen, maar dat kan aan het verschil in uitdrukkingen in onze taal komen?
Je nu al wereldkampioen voelen? Absoluut onterrecht op dit moment, ze zijn er NOG LANG NIET en ik moet nog maar zien of ze het kunnen waarmaken?
Aan de andere kant, als je de resultaten bekijkt, de voorrondes en het toenooi, mooi voetbaal (waar Nederland altijd naam mee maakte) is het niet. Effectief is het wel. Laten we eerlijk zijn, als Nederland per ongeluk wereld kampioen word (ik durf mijn booth er niet op te verwedden) dan lult niemand meer over dat het GEEN mooi voetbal was, of On-Nederlands. Dan telt alleen die cup uiteindelijk.
En hoe ze het eventueel doen zal mij een worst wezen, het gaat om het eind resultaat!!
Feit is dat onze Oranje het vaak beter doet als de Rode duivels??
Als je het geen dikke nekken wilt noemen dan is het minste dat je kan zeggen toch wel dat ze ZEER zelfbewust zijn, dat zijn bv. de Fransen ook altijd. En ik zeg ook niet dat holland slecht speelt, maar er zijn op dit moment gewoon betere ploegen. Ze schatten zichzelf gewoon nogal hoog in. Jezelf dan het beste team voelen is gewoon helemaal niet op z'n plaats. Dat is gewoon een dikke vorm van arrogantie in mijn ogen.
Ik ga er overigens wel mee akkoord dat de Rode Duivels absoluut niet voetballen...laat daar geen discussie over bestaan.
Ik maak mij toch niet druk, ik reageer gewoon op wat er gezegd wordt. Wat ik bijvoorbeeld arrogant vind is dat V. Persie tegen zijn coach zegt: 'je moet mij niet wisselen, haal Sneijder er dan vanaf.' Als dat geen arrogantie is weet ik het ook niet.
Poster: Luni-B
Arrogantie heeft oranje helemaal niet !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.