[TK] Tascam X-9 DJ mixer (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

PimSaint    posted on 25-11-2005 12:12
Ik heb te koop, een Tascam X-9 DJ mixer.

Een mixer op "DJM Formaat" met een sublieme sound. Volledig digitaal, dus theoretisch gezien kraakloos (mits je input dat ook nix natuurlijk).
Twee digitale ingangen, 4 analoge ingangen en natuurlijk een Mic voor de MC. Heeft een dubbele fx processor en dubbele sampler met gruwelijk veel mogelijkheden. De EQ is tweedemensionaal instelbaar, en alle instellingen zijn op te slaan via het menu, dat nog veel meer instelmogelijkheden biedt als fadercurve's, led instellingen (per kanaal), headphone EQ, etc. Killfuncties en faderstart (ook op crossfader) welke ook gebruikt kunnen worden voor t starten van de sampler. Eigenlijk heeft de mixer te veel mogelijkheden om op te noemen.

De mixer is een dik jaar oud, en verkeerd in topstaat. Nooit on-the-road geweest. Slechts wat krasjes om de crossfader heen door het gebruikt. De crossfader is optisch, dus theoretisch gezien onverwoestbaar.

Hij is van jouw voor € 500,-
User edit by PimSaint on 02-12-2005 @ 10:38:59 (1%)

What do you think about [TK] Tascam X-9 DJ mixer ??

Vote :   

DJ-Emotion    posted on 11-12-2005 12:03
Poster: Tekhead
Poster: robbert

Ja maar ik zou dus nooit wat in Duitsland kopen.. gezeik met garantie enz...
Dus eigenlijk niet helemaal terecht dat je deze prijs erbij zet.. ook een beetje lullig voor de gene die hem verkoopt.

Niet met alle winkels in duitsland is garantie een gezeik, heb meermaals gear in duitsland gekocht, en nooit geen gezeik gehad met wat dan ook, ook niet met garantie.

Ik heb ook nog nooit gezeik gehad met Duitsland en garantie. En het heeft niets met lullig te maken maar met wat ik voor een product wil betalen. Ik maak dus gewoon een normaal vergelijk meer niet.
En zeker als je er nog geen 200 km voor hoeft te rijden (Opsturen doen ze trouwens ook).
DJ-Emotion    posted on 11-12-2005 12:06
Poster: PimSaint
Dat laatste snap ik wel... dat eerste niet

kijk maar naar wat er voor je Tascam op marktplaats (Jou advertentie) wordt geboden en wat er wordt geboden voor de DJM600. Dan begrijp je het wel.
jaimiefanatic    posted on 11-12-2005 14:09
is ie al verkocht? ik krijg geen reactie...

This is an old Topic

No new postings for 7.078 days.
 Post CommentThat would be 235.9 months
or a whopping 19.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

125 Users online: 18 Guests (107 Unknown)
Pages generated today : 23.408
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.877.238