Poster: Lilz
Binnenkort wil ik 2 Numark NDX800 spelers en een Denon DN X1100 aanschaffen, maar werkt de fader start van de Denon ook voor niet-Denon spelers, aangezien er bij Pioneer mixers altijd staat dat fader start alleen werkt voor CDJs.
Poster: mrmagix
Als je een dmx keten aanlegt en je vertrekt vanaf je controler in deze volgorde:
Led par 1 --> Led par 2 --> Scanner 1 --> Scanner 2 --> Led par 3 --> Led par 4.
Kan dit storing van het signaal als gevolg hebben? Soms doen mijn parren totaal andere dingen tegenover elkaar al stuur ik een en hetzelfde signaal naar ze alle 4...
Haha, kan dat ook in het nederlands? Qua terminologie ben ik niet zo gevorderd en blijkbaar met dmx ook niet...
Het is gewoon de opstelling dat hierboven staat beschreven met een sm 1612 van jb-systems voor. Dat is een 16 kanaals paneeltje. Dus par 1 is 1->16; par 2 is 17 -> 32; scanner 1 is 33 -> 48; ...
Dus die instellingen zijn volgens mij wel juist... als jullie die bedoelen teminste
Wat is een terminator en wat doet ie dan juist?
Poster: LibertyNL
Een terminator is een XLR Plug met tussen pinnetje 2 en 3 een weerstand van 120ohm. deze geeft een afsluiting van het DMX signaal aan en zorgt dus in de meeste gevallen dat er geen storing kan optreden.
Poster: lek3ct
Ik heb een probleem met ITunes 10.0.0.68
De 'schijf branden'-knop is namelijk droog weg. Ik kun dus gewoon niet branden via Itunes...
Heeft iemand anders het zelfde probleem
Haha, kan dat ook in het nederlands? Qua terminologie ben ik niet zo gevorderd en blijkbaar met dmx ook niet...
Het is gewoon de opstelling dat hierboven staat beschreven met een sm 1612 van jb-systems voor. Dat is een 16 kanaals paneeltje. Dus par 1 is 1->16; par 2 is 17 -> 32; scanner 1 is 33 -> 48; ...
Dus die instellingen zijn volgens mij wel juist... als jullie die bedoelen teminste
Wat is een terminator en wat doet ie dan juist?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.