Poster: Boyd
Dan moet je het vinkje Werk map 'iTunes Media' bij weghalen.
Poster: Lomme_
Hoe noemt deze hoofdtelefoon?
Poster: T-to-the-J
Ik zit hier te kijken bij instellingen en dan algemeen, en er staat: Druk tweemaal op de thuisknop voor: 1/beginscherm 2/zoeken 3/ipod Welke moet ik dan kiezen?
Poster: T-to-the-J
Haha nee bij alle drie werk het niet, dus misschien moet ik 2 dingen instellen ofzo. En nee ik ben niet dom
Poster: Bootstrap
Je moet twee keer snel achter elkaar op de home knop drukken, dan verschijnt er een multitask bar aan de onderkant.
Ik heb zelf ook even een vraagje. Hoe kan ik op de makkelijkste manier gesproken commentaar en jingles toevoegen aan een opgenomen mix voor op de radio? Ik moet dit namelijk voor onze DeepFM shows doen. Via Audacity en Logic kan ik het er natuurlijk achteraf onder plakken, maar ik wil dat het makkelijker kan.
Ik wil de jingles/samples kunnen triggeren met een (midi) controller (nadat ik op record het gedrukt). Ook wil ik op elk willekeurig moment in de mixtape op record kunnen drukken om tekst op te nemen, zonder dat de hele mixtape hoeft te worden afgespeeld. Ik wil dan ook met een controller (of automatisch, nog mooier) het geluid van de mixtape laten ducken als ik iets inspreek. Het is dus de bedoeling dat de 'vormgeving' (jingles en commentaar) als tweede audiotrack wordt opgenomen.
Wat zou voor mij de beste oplossing zijn?
Poster: Lomme_
1. Open je muziek
2. Druk op de home button
3. Druk 2x op de home button, en je muziek opent
...
Poster: Boyd
Waar neem je nu je sets mee op?
Poster:Beatunite
XLR kun je het beste doen, maar TULP (RCA) zal ook goed zijn hoor! denk dat je het verschil niet of nauwelijks hoort.
Poster: Dolivieira
Weet iemand misschien welke Sample pack ik moet hebben voor de Dutch house sound of hoe ik dat kan maken met een Synth? Ik werk met Ableton Suite .
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.