Poster: Tekhead
mijn vrouw heeft net een nieuwe iphone 4S gekocht, en ze wil al haar contacten etc...van haar iphone3G ?overzetten naar de iphone 4S, maar de iphone 3 is nooit verbonden geweest met haar MBP dual core, moet ze dan eerst de 3G syncen/koppelen met haar MBP, die gegevens van de 3G overzetten naar MBP, en dan de 4S conn. en de gegevns binnenhalen ?
Kan het zo of is er een simpelere oplossing ? ICloud mss, maar op haar MBP staat geen icloud op en OP de 3G ook niet, hoe zet ze die icloud op haar MBP en 3S ?
Poster: Xurion
Ons analoge tv aansluiting is waardeloos op een HDTV. Zal dit verholpen zijn door het overstappen op een digitale tv abbonement?
Poster: Bambilaner
Ik wil me een set in-ear oordopjes aanschaffen. Niet om te draaien, maar gewoon voor onderweg naar een muziekje te luisteren op m'n gsm. Nu heb ik steeds geleerd dat het menselijk gehoor van 20Hz tot 20 kHz gaat. Frequentiebereik bij die dingen gaat soms veel breder. Moet ik daar rekening mee houden? Is een bereik vanaf 5Hz beter dan vanaf bvb 15Hz? Of zijn dit maar cijfers waar fabrikanten graag mee uitpakken zonder meer?
edit: tips zijn ook welkom! Budget is niet zo heel belangrijk. Prijs/kwaliteit daarentegen wel!
Poster: vatogonzalez
Amen, ik gebruik zelf de Shure SE215 al een jaar of 2 - perfecte dopjes. Ik heb de duurste Earproof gehad en hoewel die 5x zo duur zijn en speciaal afgegoten op je gehoor werkt dat in de praktijk niet beter dan de SE215. Wat betreft de frequenties, het is niet zozeer welke er WEL in zitten, maar welke er NIET in zitten. Juist daar waar de frequenties zitten waar je op de lange termijn stokdoof van word, houd de SE215 een beetje in zodat je 's nachts niet met een piep in je oren op bed ligt.
Poster: Earthknake
Wil met Traktor gaan draaien en daarnaast het volgende aanschaffen:
Behringer BCR2000
Akai MPD18
Lijkt mij een prima setup. Of kan ik beter iets anders kopen?
Poster: Earthknake
Wil met Traktor gaan draaien en daarnaast het volgende aanschaffen:
Behringer BCR2000
Akai MPD18
Lijkt mij een prima setup. Of kan ik beter iets anders kopen?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.