Poster: Dolivieira
Hang hem aan itunes en kijken wat die aangeeft. Want je moet bij 4.3 nog steeds in iTunes updaten. Pas in 5.0 hoef je hem niet meer aan iTunes te hangen. Dacht ik. Maar hang hem aan iTunes en volg bij updaten de instructies. Die update is echt de moeite waard. Dat je dat nog niet gedaan heb Roger. Jij als Appleman?
Idd, ik kan dat. Ik kom regelmatig bij de moeder van de mijn kinderen thuis. En de Kids zijn regelmatig hIer. Dus dan ken ik je verhaal. Moeder heeft momenteel geen internet thuis dus dan wordt mijn IPad3 met 3G regelmatig daar gebruikt. Dus dat verhaal is bekend. Wil ook ooit een extra iPad aanschaffen. Dat wordt er dan een met alleen Wifi. Mijn iPad gebruik ik ook tijdens draaien en produceren. Dus wil ik er een bij hebben om meer mogelijkheden te kunnen benutten met bedienen van software waar ik mee produceer en draai. Echt een gaaf ding is het, en de mogelijkheden zijn oneindig. Ik ga haast niet het huis uit zonder mijn iPad. Agenda, mail, mijn herinneringen in combinatie met iPhone kan ik mijn foto's bewerken, sycronicatie met mijn andere iDevices en mijn Samsungphone, muziek idee?n voorbereiden, als ik me verveel een spelletje spelen. Tekst schijven voor brieven die ik moet maken, Facebook en andere socialmedia bij bijhoUden, kleine boekhouding doen. Op het net surfen. ?Noem maar op.
Dat zijn er verschillende. Die ik het meeste gebruik is TouchOSC en Touchable. Ook gebruik ik GarageBand, IMachine, Beatpad, Xenon, Griid, Nanostudio. Ook wil ik Lemur aanschaffen, lmaar die is nog best wel prijzig. ?39,95 om exact te zijn. Maar die bied wel de mogelijkheid om de remixdecks in Traktor aan te sturen zonder dat je daar voor een Kontrol F1 voor nodig hebt.
Ja die machine zeker. De rest is allemaal software ofcontroller apparaten.
Machine weL kan je beats en kleine producties mee maken.
Poster: LilQuint
Ik heb ook weer eens een vraag...
Ik heb volgende week zaterdag een boeking, maar aangezien dat van kennisen is, draai ik van 8 tot 2. Redelijk lang setje dus, op locatie staan 2 cdj 2000's, en zelf zet ik mijn DJM 700 + 2x cdj 1000's neer. Nu wou ik mijn mac mini er bij zetten en dan via een netwerk hub rekordbox linken met de CDJ's zodat ik alle muziek bij de hand heb, en stiekem onder tussen ook nog wat zou kunnen downloaden als het echt nodig is (99% kans dat dit niet word gedaan). Wanneer ik mijn 2 cdj's op die hub aansluit en mijn mac mini ook, dan werkt het gewoon zoals het hoort. maar dan krijg ik op rekordbox toch niet zo een grote lijst waar ik door heen kan scrollen net als bij USBs?
Poster: sher
Het is alweer een tijdje gelden dat ik een mixje heb opgenomen. Dit komtmede doordat ik momenteel geen laptop heb... Wel heb ik een iPad en nu vroeg ik me af of er iets bestaat waarmee ik een mix kan opnemen metmijnen iPad..?
Op mijn laptop gebruikte ik altijd audacity, maar dit kan ikmopmde iPad niet gebruiken.. Iemand tips?
Poster: YvoVermerIk krijg zelf altijd een digitale factuur in pdf formaat. Of een bevestiging per mail.
Weet iemand of je bij een betaling via Pay-Pal een rekening thuis krijgt opgestuurd van je betaling, als een soort controle?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.