Poster: Lead
nee, dit is alleen voor muziek producties.
Mixen kun je hier niet uploaden, daarvoor kun je soundcloud gebruiken.
Een mix van Soundcloud kun je hier posten met de Soundcloud tags.
[ soundcloud ] link naar je mix [ / soundcloud ]
(en dan zonder spaties)
Poster: Hoeike8819
Welke externe geluidskaart raden jullie mij aan bij mijn Macbook Air?
Poster: Winston
6: dan is het een sixpack. Biermensen hebben dat uitgevonden dat dat de geschikte hoeveelheid is.
Poster: D-Jesse
Hey, onder welke rubriek moet ik zoeken voor DJ licht/parren op marktplaats? vind namelijk wel heeeel erg weinig....
mvg jesse
Poster: Estacy
muziek en instrumenten en dan licht en laser
Poster: Mik3-L
Beste mensen. In het kader van korte kleine vragen: Als ik logic draai (op macbook pro) met mijn Akai SynthStation 25 dan heb ik geen (hoorbare) delay. In tegenstelling tot mijn windows pc, waar ik fl studio op draai met als geluidskaart de Behringer uca202, dan heb ik wel een merkbare delay. Zou dit probleem opgelost kunnen worden door een nieuwe geluidskaart te kopen?
Poster: D-Jesse
't zou kunnen maar t is wel raar, als ie t wel op de windows pc doet. Gebruik je zuivere monitors en/of koptelefoon?
Poster: delectro
Wat heeft ze koptelefoon met delay te maken?
Ik zie alleen maar antwoorden van jou waar je eigenlijk niks in zegt, de hele frontpage staat vol met jou antwoorden
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.