Poster: TH3llC
is niet slecht bedoelt ofzo, ik kwam deze link tegen en kon niet wachten om hem te posten
de djm-800 heeft volgens mij een spit-cue functie(heb ik op een foto gezien)
Poster: dJORD
ik ga naar musicstore zo gouw als het nieuwe gebouw af is, als ik tegen die tijd? een parset nodig heb bekijk ik hem wel!!
Poster: DJ_-_Mathiniet nodig hoor, ik ga niet alleen naar de muisicstore voor een aankoop maar ook voor alle gear die opgesteld staat, zowiezo staat een lichtset rederlijk ver naar onderen op mijn lijstje...
Als ik in venedaal in een winkelcentrum loop bij zo?n dj winkeltje staan ook altijd parretjes opgesteld en als je iets echt nodig hebt zet hij het voor je op?
nu weet ik alleen niet meer welke winkel en waar in venedaal
Ik zoek nog even voor je
Poster: DJ_-_Mathi
Als ik in venedaal in een winkelcentrum loop bij zo?n dj winkeltje staan ook altijd parretjes opgesteld en als je iets echt nodig hebt zet hij het voor je op?
nu weet ik alleen niet meer welke winkel en waar in venedaal
Ik zoek nog even voor je
Poster: Decepticon
He man, kan de grap ook zeker waarderen hoor. Plagen mag he? Heb al even gezocht en zelfs iets gevonden! Haha!
Poster: Estacy
American Audio is een heel net bedrijf, geen A-merk maar wel goed. te vergelijken met Reloop toch wel.
Poster: Vassilli
tja dan moet je de hele mixer verbouwen, en het kan waarschijnlijk toch niet.
Reloop RMX, Behringer DDM4000
De DDM4000 is de beste van al hun mixers. Ik heb hem al anderhalf jaar, nog geen problemen mee gehad.
De DJX serie is idd heel erg slecht.
Welke versie van Traktor Scratch Pro heb je nodig om de Kontrol X1 te gebruiken? Ik heb 1.2.1..
Poster: Estacy
American Audio is een heel net bedrijf, geen A-merk maar wel goed. te vergelijken met Reloop toch wel.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.