Poster: Estacy
wat is je budget dan?
Poster: Dennis1981
Heb net in de USA een LED-conversie kitjes besteld voor technics 1200 mk2 maar er eigenlijk niet bij stilgestaan dat ze daar een ander stroompje hebben lopen dan wij hier in NL.
Poster: Estacy
de ledjes zijn prima, die gebruiken gewoon een paar volt, afhankelijk van het LEDje. dan zit er een omvormer bij geloof ik die wat er ook van de voeding afkomt omzet naar 5v voor het ledje. Nou hebben ze in de US idd een ander stroompje, 120v, in nederland 230. maar ik denk zelf dat, aangezien 1210's bijv, Technics op meerdere stromen lopen, dat het gewoon moet werken? ben niet echt een electronica expert :p
Poster: Dennis1981
Heb net mijn nieuwe technics binnen ; heb de platter erafgehaald en daar zit de switch tussen 110 en 220 volt ; ik kan mijn LED-kit dus zowiezo gaan gebruiken als ie binnenkomt...
Poster: Tekhead
Dennis, als je niet weet dat de voltage in Nederland 220/230 volt is, blijf van die technics en laat die kit installeren door iemand met kennis van zaken ! Want zet die switch op 110 en duw de stekker er weer in en de motor verbrand.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.