[KVT] Korte kleine vragen topic (Deel II) (27/33)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Helixon    posted on 23-06-2010 18:18
Aangezien het vorige topic al meer dan 1000 posts had maak ik hierbij deel II open:

Wanneer je een klein vraagje hebt kun je die in dit topic stellen, zo wordt er niet steeds een topic geopend, en houden we DJR dus schoon.

Toch moeten we een paar regels toekennen:

1. Stel de vraag duidelijk, geef dus zoveel mogelijk informatie
2. Let een beetje op de spelling, en hou het taalgebruik een beetje netjes.
3. Niet linken naar webshops
4. Bij vragen over Gear, graag een gearbase linkje. (indien niet beschikbaar volledig merk en type nummer.)
5. Discussie zijn niet gepast, deze worden in een appart topic 'uitgevochten'

Hopelijk geeft dit topic jullie veel informatie...

Klik hier voor deel 1

Om de aftrap van deel II te geven stel ik mijn vraag uit deel 1 nog eens.

Ik heb een vraag over de American Audio SDJ1:

Is dit een dubbelaar of is dit een MIDI speler, en kun je deze dus gebruiken als controller voor virtual dj/BPM studio

Greetzz
User edit by Helixon on 26-06-2010 @ 02:29:55 (4%)

What do you think about [KVT] Korte kleine vragen topic (Deel II) ??

Vote :   2 members like this  

Estacy    posted on 14-01-2012 20:29
als je bijv een dirty/dutch house set draait dat je daar niet een progressive house track doorheen draait. En tracks die qua toon bij elkaar passen.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Martullia    posted on 14-01-2012 23:09
thanks
Maracas    posted on 17-01-2012 09:49
Ik heb ook even klein vraagje.

Beschermt het plaatsen van een condensator parralel aan de tweeter, de tweeter beter tegen clippen en harmonisch geneuzel?
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
Pur-D    posted on 19-01-2012 20:33
Wie kan mij iets vertellen over Alto Pro Speakers?
Dn-s3500 - Dn-x1500s - Dn-s3500 - Traktor Scratch Pro
niiicola    posted on 31-01-2012 23:21
Even een vraag. Ik ben van plan om in de vakantie een meubel te gaan maken waar alle stroom al in gelegd is.
Nu lijkt het me fijn om een (of meer) lcd voltmeters te hebben zodat ik kan zien hoeveel stroom er wordt gebruikt. Nu zijn er genoeg voltmeters op de markt, maar hoe kan ik de bedrading nu doen zodat ik per stekkerblok kan zien hoeveel stroom er door de apperatuur gebruikt wordt? Zodat ik zo'n soort resultaat krijg:?http://www.adjaudio.com/pdffiles/PDP-950(rev).pdf

Bedankt!

EDIT: Apart topic erover gemaakt.
Gewoon.
User edit by niiicola on 01-02-2012 @ 18:31:40 (7%)
MichaelMiller    posted on 13-02-2012 16:04
Tegenwoordig gebruik ik Sylenth1. Echter gebeurt er niks als ik .fxb/soundbanks inlaadt. Help!?!?
www.facebook.com/michaelmillerofficial
Drumworks    posted on 13-02-2012 16:32
Poster: Pur-D
Wie kan mij iets vertellen over Alto Pro Speakers?

kun je misschien vertellen waar je deze speakers voor wilt gaan gebruiken? als het voor pa is, vind ik ze zelf beter als de doorsnee behringer serie, alto's zijn meesta look een stuk goedkoper.
The beats are still banging :)
Tekhead    posted on 14-02-2012 01:26
Een maat van mij heeft een MBP met Lion en zou graag in z'n HD partitie's maken zonder eerst te formateren en terug alles installeren, hij heeft ook een bootcamp windows ?op z'n MBP, het is wel zo dat de HD nog vrijwel clean is, wel de oiginele bijgeleverde software en ook Ilife en Iwork, maar vrijwel allemaal nog ongebruikt. Kan dit of kan dit niet ?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
FrenchKiss    posted on 14-02-2012 09:20
In hulpprogramma's staat 'schijfhulpprogramma', daar kun je zien hoe de indeling nu is en kun je ook nieuwe partities maken.
Tekhead    posted on 14-02-2012 23:57
Poster: FrenchKiss
In hulpprogramma's staat 'schijfhulpprogramma', daar kun je zien hoe de indeling nu is en kun je ook nieuwe partities maken.

nieuwe partities toevoegen zonder huidige bestanden eerst te verwijderen ?
kollius    posted on 15-02-2012 08:02
@Tekhead?bij windows gebruik ik daarvoor EASEUS Partition Master Home Edition. Deze is gratis en kan inderdaad bestaande partities verkleinen / vergroten en nieuwe aanmaken terwijl er bestanden opstaan. Hij geeft wel een waarschuwing dat dit niet zonder risico is, maar totnogtoe is het altijd goed gegaan.

Er zal toch zeker ook zo een programma voor MBP bestaan lijkt me
Tekhead    posted on 16-02-2012 00:35
Thx, ik zal zelf ook eens de moeite doen om dat eens op te zoeken op men eigen MBP, maar meestal zijn dat van die ellelange manuals dat elke moed ontbreekt om die te lezen, en hier altijd wel iemand is die een werkelijke oplossing heeft. Ben ook geen lectuur liefhebber Happy, laughing
DJSHAK3S    posted on 16-02-2012 18:43
Is het mogelijk een apparaat stekker van mijn par (230v) naar een stopkontakt stekker kan laten verlopen met een plugje?
timjesse123    posted on 16-02-2012 20:38
Hee DJR's,

Hebben jullie enig idee wat het origineel is van dit nummer, begint bij 1:20?
http://www.youtube.com/watch?v=RxKaI872Zdw
Thnx!

Gr,
Tim
User edit by timjesse123 on 16-02-2012 @ 21:00:58 (14%)
hoppie    posted on 17-02-2012 16:49
even een vraagje, ik heb een laptop en een los beeldschrem, dat uitgebreid bureau blad snap ik wel maar ik wil mijn pc laten denken dat ik maar een beeldscherm heb, dat bijv. chroome fullscreen beide schermen vult.?

mvg hoppie
Question everything
Lead    posted on 17-02-2012 16:58
Rechter muis knop op je buro blad, dan Screen Resolution, dan kies je de pulldown die staat bij 'Multiple Displays' en kiest : Duplicate.

Je ziet dan op beide schermen hetzelfde, als je verschillende resolutie schermen hebt zal je computer (waarschijnlijk) de laagste resolutie inschakelen en vragen of je deze instelling wilt wijzigen. Als je dit bevestigd binnen 15 seconden wordt de instelling gewijzgd, als je dit niet doet doordat er bijvoorbeeld een verkeerde instelling staat en je niets ziet, wordt de oude instelling automatisch weer gekozen.
Let the BASS be louder
hoppie    posted on 17-02-2012 19:01
nee dat bedoel ik niet, ik wil de pc laten denken dat mijn 2e monitor, deel is van mijn laptop scherm
Question everything
djmstr223    posted on 17-02-2012 21:24

Hybrid Span mode

This is a technique that allows using multiple GPUs to create one single unified display.
?
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Multi-monitor
?
?
moet je even verder googelen Happy, laughing ik heb verder geen tijd sorry, ben aan het inpakken voor wintersport Happy, laughing
www.bramvanbergen.nl
Pama    posted on 18-02-2012 17:02
Na enige tijd met dit probleem geleefd te hebben begin ik me er inmiddels enorm aan te storen.

Mijn tracks staan heel raar weergegeven op de CDJ2000. Ik vraag me af waar ik dat kan instellen. Is dat bij de CDJ of in Rekordbox zelf?

Het is dus de bedoeling dat je de Tracknaam ziet, en in de kolom erachter de Artist. Bij sommige nummers staat dit als ??n geheel in de Tracknaam kolom. Overigens staat dit in Rekordbox wel goed.

Even een foto voor de duidelijkheid.

Wie kan me hiermee helpen?
Preserving the core
User edit by Pama on 18-02-2012 @ 17:03:14 (9%)
Bambilaner    posted on 18-02-2012 17:20
1 member likes this  
Poster: Pama
Na enige tijd met dit probleem geleefd te hebben begin ik me er inmiddels enorm aan te storen.

Mijn tracks staan heel raar weergegeven op de CDJ2000. Ik vraag me af waar ik dat kan instellen. Is dat bij de CDJ of in Rekordbox zelf?

Het is dus de bedoeling dat je de Tracknaam ziet, en in de kolom erachter de Artist. Bij sommige nummers staat dit als ??n geheel in de Tracknaam kolom. Overigens staat dit in Rekordbox wel goed.

Even een foto voor de duidelijkheid.

Wie kan me hiermee helpen?

Ik zou denken dat je id3-tags niet in orde zijn...toevallig ergens voor niets gedownload misschien? Thumbs Up
Je kan je ID3-tags aanpassen in rekordbox...
www.facebook.com/vinniebegooddj
Roov    posted on 27-02-2012 13:09
Is de update naar Lion z'n 24 euro waard? Zou ik 't doen, of gewoon lekker op 10.6.8 blijven werken?
djmstr223    posted on 27-02-2012 14:42
Poster: Roov
Is de update naar Lion z'n 24 euro waard? Zou ik 't doen, of gewoon lekker op 10.6.8 blijven werken?

Zeker doen Happy, laughing heel veel goede nieuwe functies.?Alleen komt in de zomer 10.8 al weer uit.?
www.bramvanbergen.nl
Tekhead    posted on 28-02-2012 21:52
Poster: Roov

voor die prijs mag je nooit twijfelen, heb ook Lion.
mrmagix    posted on 08-03-2012 01:43
Iemand raad voor een low-fog machiene? Een type van een bepaald merk zou me zeker helpen. Denk wel, voor low-fog is het ook low-budget :D. Waarschijnlijk ??nmalig professioneel gebruik en dan de slaapkamer in tot het er nog eens van komt...

Ook hints voor die dingen zelf te maken zijn welkom. Heb al vele youtube filmpjes gezien dat ze werkten via coolboxen en 'dry ice' etc... Zo omslachtig wil ik dus ook niet gaan :D
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Bartjens    posted on 08-03-2012 08:47
Voor echte low fog machines ben je vaak wel een serieus bedrag kwijt.?
De machines die mij zo te binnen schieten zijn:
Antari ICE 101 (de goedkoopste, 550,- )
Antari DNG-200 (5250,- )
Jem Glaciator X-stream (8700,- )

Edit,
kom net de American Dj Mistel Kool tegen, kost 109,- en is volgens mij precies wat je zoekt. Is een gewone rookmachine alleen de rook gaat langs een bak met ijs zodat de rook afkoeld en dus laag blijft.
www.djbrowbeat.com
User edit by Bartjens on 08-03-2012 @ 08:49:29 (97%)
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

204 Users online: 10 Guests (194 Unknown)
Pages generated today : 36.358
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.243.308