Poster: Estacy
en hoe zit het met OEM spelers? is scratch cue daar al een optie
Poster: hoppie
BR>t je bedoelt je cue poiny kiezen door de zeikantt van het jog te draaien?, ja datt kan op oems (iig op dap tl 750/850)
Poster: MichaelMiller
Shiiiit, ik zet mijn DDJ aan om wat nieuwe nummers uit te proberen, en nu 'stuttert' zeg maar dat rode licht dat om het jogwheel heen draait op 1 plaats, en de hotcue knippert ook, alsof hij stroom tekort komt. Hij vertoont wel vaker lichte kuren, maar wat kan ik hier tegen doen en wat is het? Lijkt als soort van 'stroom tekort', maar heb alle kabels gecheckt enz. Zet me weer aan het denken om toch te verkopen en voor tweedehands MK3s te gaan....;( Hoeft dadelijk maar 1 ding niet te werken en ik kan niks meer. Anders kan je nog CD speler vervangen o.i.d. Maar hulp aub?
Poster: Californication
Hoe kun je fake 320 kbps mp3s achterhalen?
Is het zo dat als je naar de bestandgroote kijkt en die rond de 10/15 mb? dat het dan waarschijnlijk een 320 is?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.