[KVT] Korte kleine vragen topic (Deel II) (24/33)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Helixon    posted on 23-06-2010 18:18
Aangezien het vorige topic al meer dan 1000 posts had maak ik hierbij deel II open:

Wanneer je een klein vraagje hebt kun je die in dit topic stellen, zo wordt er niet steeds een topic geopend, en houden we DJR dus schoon.

Toch moeten we een paar regels toekennen:

1. Stel de vraag duidelijk, geef dus zoveel mogelijk informatie
2. Let een beetje op de spelling, en hou het taalgebruik een beetje netjes.
3. Niet linken naar webshops
4. Bij vragen over Gear, graag een gearbase linkje. (indien niet beschikbaar volledig merk en type nummer.)
5. Discussie zijn niet gepast, deze worden in een appart topic 'uitgevochten'

Hopelijk geeft dit topic jullie veel informatie...

Klik hier voor deel 1

Om de aftrap van deel II te geven stel ik mijn vraag uit deel 1 nog eens.

Ik heb een vraag over de American Audio SDJ1:

Is dit een dubbelaar of is dit een MIDI speler, en kun je deze dus gebruiken als controller voor virtual dj/BPM studio

Greetzz
User edit by Helixon on 26-06-2010 @ 02:29:55 (4%)

What do you think about [KVT] Korte kleine vragen topic (Deel II) ??

Vote :   2 members like this  

MichaelMiller    posted on 14-11-2011 00:24
Hoe krijg je bij Traktor Pro of Traktor Pro 2 dat je ECHT 4 decks full hebt? Dus dat je ze ziet lopen, ingezoomd en dat je bijvoorbeeld 4 faders hebt. Ik wil alle 4 groot hebben, zonder dat ook in het midden zo'n FX-menu'tje staat. Heb hem sinds gisteren, alles connect perfect?met de DDJ T1 waar ik ontzettend tevreden over ben, maar dit is nog het enige nadeel tot nu toe. Moet naar mijn weten te veranderen zijn!
www.facebook.com/michaelmillerofficial
MichaelMiller    posted on 14-11-2011 00:25
(Sorry, dubbelpost)
User edit by MichaelMiller on 14-11-2011 @ 08:14:11 (97%)
niiicola    posted on 14-11-2011 07:29
Dan moet je bij de instellingen op deck layout klikken. Daar kan je dat allemaal instellen.
Gewoon.
MichaelMiller    posted on 14-11-2011 08:15
Daar heb ik gekeken, maar krijg het echt niet goedgezet.. Dat je 4 'lopende' sporen hebt, dat je gewoon bij allemaal duidelijk ziet of je voor het instellen van de cue bijvoorbeeld nog verder naar voren moet enz.
niiicola    posted on 14-11-2011 15:09
Advanced layout moet je dan doen in de deck layout
Gewoon.
MichaelMiller    posted on 14-11-2011 18:16
Advanced Layout nergens in mijn Traktor? Heb legale versie Traktor Pro 2 (DDJ T1 Edition 2).
Heb printscreen gemaakt, ik zal 'm hier ff neerzetten. Met Deck Layout zijn 4 opties en geen verdere instellingen....

niiicola    posted on 14-11-2011 18:26
Huh wat raar... Boven Decks hoort een knop Decks Layout te zitten... Je mist heel veel knoppen. Timecode setup, MIDI clock... Raar zeg.. Dan kan je dat bij jouw traktor denk ik niet instellen..
Gewoon.
MichaelMiller    posted on 14-11-2011 18:31
Ik heb ook nog standaard Traktor... Maar op de doos staan ook 4 gelijke?decks (bij DDJ T1). Is legale versie enz......
niiicola    posted on 14-11-2011 18:36
Erg raar dan. Ik weet het niet. Sorry!
Gewoon.
Rusafli    posted on 14-11-2011 18:41
Klik eens op de C of D van de sample decks. Daar moet dan ook een dropdown menu verscihijnen waarin je de juiste layout kunt kiezen,

EDIT: Sorry, daar kun je kiezen uit live input/sampledeck en trackdeck. Dat bedoelde je niet.
User edit by Rusafli on 14-11-2011 @ 18:44:12 (73%)
MichaelMiller    posted on 14-11-2011 18:54

Dit is dus versie 1. Het bovenste gedeelte met decks A en B is hier perfect. Je ziet ze ook lopen en het is dus superfijn om cue-punten neer te zetten e.d. Bij C + D niet, staan in midden ook geen faders maar FX gedeelte. Wat ik dus bedoel, en bij?mijn Traktor Pro 2 niet gaat blijkbaar (of toch wel?) is dat onder hetzelfde komt als boven qua lay-out. Als het bij Traktor Pro gaat dan gebruik ik die maar gewoon ipv Traktor Pro 2.. Dan maar geen leuke kleurtjes..;-P
niiicola    posted on 14-11-2011 18:56
Tja, erg raar dat dat bij de jouwe niet gaat.
Gewoon.
Blackaround    posted on 14-11-2011 18:57
Ik had voor dat ik de faders niet kon zien..

Je moet iets op terminal zetten dacht ik .. of juist niet aanvinken..

Ik zal morgen eens kijken Winking my eye
Rusafli    posted on 14-11-2011 19:03
Gevonden:

Elk deck heeft een titelbalk waar de tijd en de titel van de track instaan. Daar moet je op dubbel klikken. Winking my eye
niiicola    posted on 14-11-2011 19:07
Je hebt nog gelijk ook haha.
Gewoon.
Rusafli    posted on 14-11-2011 19:09
In dit geval: Lang leve het NI forum Happy, laughing
MichaelMiller    posted on 14-11-2011 19:28
Jaaaaaaaaaa!!! DANK! Ik helemaal alle settings nazoeken en op internet verschillende dingen. Iedereen bedankt?voor zoeken en Rusafli voor het antwoord..Cool
MichaelMiller    posted on 14-11-2011 19:30
Dan heb ik nog 1 vraagje; Zaterdag kreeg ik dus de DDJ T1 binnen, na alles ge?nstalleerd te hebben zette ik hem over het toetsenbord van mijn laptop heen (is speciaal voor gemaakt). Na tijdje viel laptop plotseling uit. Ik haal DDJ T1 ervanaf. Het gedeelte om de muis te besturen en zijkant van laptop gloeiend heet, onderkant DDJ T1 ook. Mijn laptop heb ik op basisschool gekocht, dus is nu ook 5 ? 6 jaar oud. Nieuwe laptop kopen of te regelen met koeling/ventilatie? Want dit gaat niet top werken bij een boeking. Scheelt heel veel ruimte als wel gaat..
Roov    posted on 14-11-2011 20:39
Poster: Mikeyy-V
Dan heb ik nog 1 vraagje; Zaterdag kreeg ik dus de DDJ T1 binnen, na alles ge?nstalleerd te hebben zette ik hem over het toetsenbord van mijn laptop heen (is speciaal voor gemaakt). Na tijdje viel laptop plotseling uit. Ik haal DDJ T1 ervanaf. Het gedeelte om de muis te besturen en zijkant van laptop gloeiend heet, onderkant DDJ T1 ook. Mijn laptop heb ik op basisschool gekocht, dus is nu ook 5 ? 6 jaar oud. Nieuwe laptop kopen of te regelen met koeling/ventilatie? Want dit gaat niet top werken bij een boeking. Scheelt heel veel ruimte als wel gaat..

Heb je een hele dikke laptop? Ik dacht dat die controllers speciaal gemaakt waren voor Macbooks (die zijn wat dunner). Als het apparaat echt op je laptop ligt dan kan de warme lucht niet weg en kan 'ie uitvallen
MichaelMiller    posted on 14-11-2011 22:11
Dat is dus inderdaad het probleem dan... vergeleken met Mac trouwens inderdaad dik. Maar wat is beste optie qua koeling/ventilatie?
MichaelMiller    posted on 20-11-2011 23:17
Heeft iemand ervaring met het streamen vanuit Mixlr? Ik kan geen Audio Source/Input openen. (Al apart topic voor aangemaakt, komt geen respons)
main    posted on 20-11-2011 23:20
Poster: Mikeyy-V
Dat is dus inderdaad het probleem dan... vergeleken met Mac trouwens inderdaad dik. Maar wat is beste optie qua koeling/ventilatie?

blokjes onder de voetjes van de DDJ? zodat er ruimte ontstaat.
MichaelMiller    posted on 20-11-2011 23:23
Dat is opzich ook wel aardig idee.. Maar weet niet of stabiel genoeg is! Zat aan iets heel anders te denken, met koeling/ventilatie maar bedankt voor de tip! Kan ik misschien wel iets mee.
Sebasz    posted on 20-11-2011 23:35
Een laptop met windows 7 is even stabiel als een macbookje hoor. Zolang jij der geen gekke dingen mee doet gaat ie ook geen gekke dingen uit zichzelf doen Winking my eye
MichaelMiller    posted on 22-11-2011 19:57
Vanuit meerdere topics nog steeds geen degelijk antwoord over het streamen vanuit Mixlr. Veel DJ's gebruiken het, wil het dolgraag zelf gebruiken, maar lukt echt niet om audio sources/input te openen! En dat van die MacBook... Soundflower is alleen geschikt voor Apple laptops, en aangezien ik Windows heb.. Dus had niks met stabiliteit te maken (als dat reactie op mij was?).
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

60 Users online: 6 Guests (54 Unknown)
Pages generated today : 1.756
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.573.909