Poster: -FLoriZ-
Vraagje; kan je elke geluidskaart gebruiken met serato als het gaat om timecode? Dan wel met Serato platen uiteraard.
Poster: Mikeyy-V
Als ik patterns in 'song' zet bij FL Studio dan gaat hij niet automatisch goed staan. Moet je handmatig doen, waardoor bij mij overgangen niet vloeiend zijn. Heb volgens mij wel ooit gehad, dat ze er gewoon in 1x perfect in pasten. Hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel en een antwoord hebben!
Poster: TimmyV
Ik heb een vraag. Do'h!
In mijn setup mis ik een effecten?filter. Ik heb nu een RMX-40 USB staan die geen handmatige effecten?filter heeft.
nu is het wel de bedoeling om een nieuwe mixer aan te schaffen, maar zou toch graag willen weten of er nog?losse effecten?filters bestaan voor dj doeleinden.
Ik weet dat Allen&Heath de Xone VF-1 had, maar die is dus nergens meer te krijgen en ben ook niet echt op zoek naar een rackmount.
Bestaat er een losse filter van simpel voormaat en voor een redelijke prijs? Of moet ik echt een mixer aanschaffen met daarop een handmatige effecten filter?
Poster: Estacy
de Vermona Action Filter 2 of Stanton varianten zijn ook oplossingen, die zijn goedkoper, maar wel rackmount.
Poster: Rusafli
Voor de lichtmensen onder ons:
Ik heb een klein lichttafeltje (dmx controller) met een midi ingang.
Kan ik dan middels software ook de lichtsturing verzorgen ? en zo ja, met welke software ? Of is dit afhankelijk van de dmx controller ?
Alvast thanks
Poster: Ywe
Dat kan, maar vaak heb je daar dan een dongel voor nodig. DASlight is bijvoorbeeld een merk hierin.
Je kan zowel dan via een lichttafel werken als los met laptop. Dus programmeren in bed, en op de tafel draaien in de zaal
Poster: Rusafli
Mijn pc heeft namelijk ook een midi-out waardoor ik geen dongel nodig zou hebben.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.