Poster: Dolivieira
Idd dat gebeurd bij spelers waar de cue knop al enige te leiden heeft gehad. Daarom ik verhuur me spelers niet meer aan derde.
Poster: Mikeyy-V
Weet iemand of er voor Dance Valley een minimum-leeftijd is? Ik zie niks op de site iig. Avicii, Hardwell, Steve Angello, Vato Gonzalez, Quintino..... Wat een line-up. Zou graag naar toe gaan maar ben 15.
Poster: Mikeyy-V
Ja, was wel te verwachten. Enige festival met DJ's waar ik ben geweest is Wish Outdoor. Dat was wel echt te gek, maar op zaterdag kon ik ook niet gaan (18+) terwijl daar La Fuente, Quintino?& Hardwell enz. draaiden.
Poster: dj-zero
hey,
ik heb gemerkt dat als ik mijn iphone aansluit op mn cdj 850 dat dit niet werkt.....
is daar misschien een app voor ofzo? Mn ipod video pakt ie wel gewoon dus t zal er niet aan liggen dat t itune files zijn....
Poster: Chavizz1991
Weet iemand wat voor microswitch er in een Reloop RMP-1 moeten? Ik wil deze zelf gaan vervangen aangezien ik geen garantie meer heb, maar er zijn wel zon 1000 verschillende switches. Iemand die weet welke erin moet en waar ik deze kan halen/bestellen?
Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.