Poster: specialm
nee in duitsland bij een muziek winkel
Poster: Helixon
Musicstore licht in duitsland
Zat te denken aan een Gemini PS 424X DJ mixer
Poster: specialmin welke stad, musicstore ligt in keulen/k?ln!
nee in duitsland bij een muziek winkel
Poster: dJORD
hebben ze ook een webshop, en kun je me dan een link pm'en??
Poster: Convert
Ik heb zojuist een paar kabels gekocht om alles goed aan te sluiten, alleen ben ik vergeten te kijken of me kabel, een jack male naar xlr male, wel gebalanceerd is. Hoe kan ik dit zien, het staat namelijk ook niet op de kabel zelf?
Het is zo'n soort kabel, alleen is dit een ander merk:
Poster: Sjoewe
Je hebt ook gebalanceerde jack. Aan de kabel kan je het zien door de twee streepjes op de connector. Dus eigenlijk gewoon een stereocable.?
Poster: Decepticon
Yo, korte vraag hier. Heeft een DJM 800 een splitcue functie? (dus geen mixcue) en hoe schakel je dit in? Moet binnenkort met zo'n ding draaien en wilde even weten of deze functie erop zit. Anybody?
Poster: TH3llC\
klik
Poster: Decepticon
\
haha! Goeie!?Uiteraard ben ik geen domme Hollander, maar daar kwam ik er dus niet helemaal uit....vandaar mijn vraag op dit forum.? Maar thanx anyway?Zuiderbuur
Poster: Sjoewe
Dat maakt niet uit hoor. Je kan best een ongebalandeerde jack in een balanced output steken. Er ontploft niks.
Poster: dJORD
out van de mixer naar de in van de effector
out van de effector naar versterker of speakers
hoe kan je een efect aparaat aansluiten op een mixer waar alleen rec out op zit en gewoon de output.
Poster: Mixt-Ape
Redelijk goedkoop, over het algemeen volgens mij wel een relatief deftige reputatie...
Verwacht alleszins geen A&H kwaliteit ofzo!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.