Poster: -FLoriZ-
.
Je kan wel Traktor 3 op een oude mac, maar voor de latere versies heb je een Intel processor nodig.
Poster: DynoCDJ400's en Traktor zijn 'n hel, wij hebben t ook een uur geprobeerd met mn mbpro maar dat wilde ook niet. kan ik je dus helaas niet verder mee helpen.
Die heb ik nu geinstalleerd en het werkt ook, maar ik kan nu niet mijn CDJ-400's gebruiken?!
De Mac herkent ze niet waarschijnlijk. Er gebeurt ook helemaal nix als ik ze connect via usb.
Heb ook gezocht naar drivers voor de Mac, maar die zijn er niet.
Poster: __MauMau__
Zijn er ook mensen die ervaring hebben met het maken van hun eigen led-verlichting?
(In de zin van complete costumize)
Poster: Aziaat
@ estacy
Ja, ik ga akkoord dat CD ook digitaal is. Maar om een digitale dj te zijn, draai je toch puur met software dan?
Timecode set-ups zijn toch digitale-dj set-ups?
Is waarschijnlijk gewoon een kwestie van relativiteit :p
Maar dit is wat ik onder digitaal dj'en beschouw: muziek draaien mbv. laptopsoftware.
Dus met sticks draaien op table tops draai je in principe nog steeds zonder laptop --> geen digitale dj
correct me if i'm wrong...
Poster: Winston
Als een PC of laptop de muziekbron is ben je dus bezig als pure digital DJ.
Poster:?Winston
Maar digitaal DJ is een stom begrip. Je kunt liever house DJ, of dubstep DJ, of hip hop DJ zijn bv.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.