[KVT] Korte kleine vragen topic (Deel II) (17/33)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Helixon    posted on 23-06-2010 18:18
Aangezien het vorige topic al meer dan 1000 posts had maak ik hierbij deel II open:

Wanneer je een klein vraagje hebt kun je die in dit topic stellen, zo wordt er niet steeds een topic geopend, en houden we DJR dus schoon.

Toch moeten we een paar regels toekennen:

1. Stel de vraag duidelijk, geef dus zoveel mogelijk informatie
2. Let een beetje op de spelling, en hou het taalgebruik een beetje netjes.
3. Niet linken naar webshops
4. Bij vragen over Gear, graag een gearbase linkje. (indien niet beschikbaar volledig merk en type nummer.)
5. Discussie zijn niet gepast, deze worden in een appart topic 'uitgevochten'

Hopelijk geeft dit topic jullie veel informatie...

Klik hier voor deel 1

Om de aftrap van deel II te geven stel ik mijn vraag uit deel 1 nog eens.

Ik heb een vraag over de American Audio SDJ1:

Is dit een dubbelaar of is dit een MIDI speler, en kun je deze dus gebruiken als controller voor virtual dj/BPM studio

Greetzz
User edit by Helixon on 26-06-2010 @ 02:29:55 (4%)

What do you think about [KVT] Korte kleine vragen topic (Deel II) ??

Vote :   2 members like this  

Estacy    posted on 24-03-2011 22:34
1: meen van wel, blackfire heeft bijv. rubberen ipv plastic knoppen. technisch durf ik niet te zeggen
2: ik durf bijna 100% te zeggen dat het dezelfde potmeters zijn, kan me niet voorstellen dat de usb andere heeft.?
3: dat moet je aan de Reloop dealer vragen.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
-FLoriZ-    posted on 24-03-2011 23:17
Klein detail is dat Reloop nog mindere kwaliteit heeft dan Behringer. Net een sms gekregen van m'n neef die z'n 1 jaar oude rmx vandaag heeft weggedaan omdat alle kanalen aan het lekken ware, effecten niet meer werkten en de mic ingang niet meer wilde, en hij gaat verdomde zuining met z'n spullen om. Zelf ook geen positief woord over voor dat merk.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
iGrasmat    posted on 24-03-2011 23:22
Hmm, het enige slechte wat ik erover heb gehoord is dat de effectenknop vaak na een tijdje kapot gaat, meer niet.
''A DJ is not a jukebox, fuck your request!''
Estacy    posted on 24-03-2011 23:34
Dat is 1 gevalletje, ik denk dat jouw neef gewoon erg pech heeft. ik hoor meer goede verhalen over de RMX dan over Behringer DJ mixers...
iGrasmat    posted on 24-03-2011 23:54
Idd, ik heb ook veel goede verhalen over Reloop mixers gehoort, en met name over de faders dus zijn verhaal verbaast me wel.
TimmyV    posted on 25-03-2011 19:20
Laatst keek ik naar de achterkant van mijn MK3's en er viel mij iets op.
Linksboven, achterop de speler zit een klein klepje. Als je dit weghaalt zit er een witte aansluiting met 4 of 5 pinnetjes. Waar dient dit voor?
Het viel me op omdat op?me rechter speler het klepje mist.
Ik kon het niet terug vinden in de gebruikers manual.
Let's go f*cking mental
Estacy    posted on 25-03-2011 19:25
dat is voor reparatie ofzoiets. heb jij als consument verder niks aan.
Winston    posted on 25-03-2011 19:42
Ja, voor een diagnostische scan of zo, net z.a. bij auto's.
Tic Toc
Esmee    posted on 26-03-2011 11:28
Poster: iGrasmat
Idd, ik heb ook veel goede verhalen over Reloop mixers gehoort, en met name over de faders dus zijn verhaal verbaast me wel.

Mijn low eq potmeters gaan kraken van mn reloop rmx 30... Maar verder vind ik het een heerlijke mixer.
Overigens kraken echt alleen puur de 2 pots die ik t meest gebruik... beetje jammer. Ik heb een stofkap.. dus daar zit t niet in.

Verder vind ik het een heerlijke mixer en heb ik niet te klagen. Ik heb alleen dus geen effecten, dus ook geen last van een eventuele kapotte effecten knop. Ik zou gewoon lekker voor de blackfire gaan Winking my eye USB heeft geen gigantische meerwaarde.
User edit by Esmee on 26-03-2011 @ 11:30:27 (100%)
Tekhead    posted on 26-03-2011 22:30
Poster: TimmyV
Laatst keek ik naar de achterkant van mijn MK3's en er viel mij iets op.
Linksboven, achterop de speler zit een klein klepje. Als je dit weghaalt zit er een witte aansluiting met 4 of 5 pinnetjes. Waar dient dit voor?
Het viel me op omdat op?me rechter speler het klepje mist.
Ik kon het niet terug vinden in de gebruikers manual.

Sommige fabrikanten, hebben dat ontworpen om snel een defect of ander probleem te lokaliseren, men hangt daar een kastje met display aan, en dan verschijnt er een code, die een of andere foutmelding. Snel, goed en reduceert al demontage/montage uurloon.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Jayro    posted on 01-04-2011 15:33
hey ik heb nog een klein vraagje over de platinum cd's (http://www.bigdennis.com/platinum-speed-700mb-bulk-stuks-p-12132.html?language=nl) Aan welke kant kan je nou schrijven, de groene of de zegmaar wittere kant?

Winston    posted on 01-04-2011 17:39
Als je naar de bovenkant van de spindle kijkt op het plaatje is dat ook de bovenkant van de cd's. En op de bovenkant schrijf jij je teksten.
Tic Toc
Jayro    posted on 01-04-2011 18:25
Poster: Winston
Als je naar de bovenkant van de spindle kijkt op het plaatje is dat ook de bovenkant van de cd's. En op de bovenkant schrijf jij je teksten.

Ja maar ik moet de zegmaar de groene kant onder doen in mijn cd spelers, maar ik vind het een beetje onlogisch om op de witte kant te schrijven normaal staat die altijd onder. dus moet dat wel of niet xd
Winston    posted on 01-04-2011 20:25
Heb je de cd al of moet je het nog kopen? Op de cd's staat er bij mij altijd wel een tekstje aan de bovenkant bv. dicht bij het gaatje in het midden.

Kleuren zeggen me niks, want ik heb onder zilver, goud, groen, rose, blauw gezien bv.
Tic Toc
iGrasmat    posted on 01-04-2011 20:59
En zwart!?Cool
Winston    posted on 01-04-2011 21:10
haha .........., zwart (onder) heb ik nog nooit in het echt gezien.
Tic Toc
iGrasmat    posted on 01-04-2011 21:16
Daar is zelfs een topic over??Cool
Jayro    posted on 02-04-2011 10:59
Poster: Winston
Heb je de cd al of moet je het nog kopen? Op de cd's staat er bij mij altijd wel een tekstje aan de bovenkant bv. dicht bij het gaatje in het midden.

Kleuren zeggen me niks, want ik heb onder zilver, goud, groen, rose, blauw gezien bv.

Ik heb ze al, maar beide kanten zijn blanco alleen de ene kant is groenig en de andere wit. en als je hem in pc/cd speler doet dan moet de groene kant onderaan
iGrasmat    posted on 02-04-2011 14:15
De kant die onder moet moet je dus niet beschrijven?
Winston    posted on 02-04-2011 14:58
Vreemd dat er geen tekste met erg kleine letters is.

Maar inderdaad is het standaard zo dat de onderkant niet mag worden geschreven door jou, dat is voor de laser om te schrijven en te lezen (bij jou de groene kant). Jij mag dan de bovenkant beschrijven en lezen (witte zijde).

Goed dat je dat zelf hebt uitgevogeld.
Tic Toc
DJSHAK3S    posted on 03-04-2011 22:15
Weet iemand waar je goedkope speaker stand covers kan halen?
Estacy    posted on 03-04-2011 22:48
zelf maken of Skrim kings kopen, veel meer opties zijn er niet
lek3ct    posted on 09-04-2011 21:33
Ik ben van plan om een Sennheiser hd 25 II te kopen. Maar er zijn verschillende versies... Je hebt bijvoorbeeld de HD25-13 die een impedantie van 600ohm heeft. Nu is mijn vraag of je het verschil merkt tussen de 'normale' HD25 met 70ohm en de HD25-13 met 600 ohm. En zijn earpads in velour een must of meer overbodige luxe??
Iemand ervaring hiermee?
thnx!
__MauMau__    posted on 16-04-2011 20:33
ik ben al een tijdje op zoek naar dit soort speakerstands
Enlarge : Gilloso DJ Booth
weet iemand waar ik die los kan krijgen?
Estacy    posted on 16-04-2011 20:34
zelf maken. pootjes bij de ikea halen en wat plankjes zagen, lakje erop en klaar.
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

66 Users online: 4 Guests (62 Unknown)
Pages generated today : 8.759
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.737.382