Poster: Esmee
Op een mixer kun je je time en je depth in stellen van het desbetreffende effect, dus ook op de remx-40 DSP. Op cd's spelers kan dit niet.
Poster: T-to-the-J
Met welk programma kan je via een webcam en line in opnemen voor youtube? Voor de contest
Het liefts een niet te groot programma, het moet draaien op mn Pentium3 laptop ;p
Poster: Awave
Yo gastuh,
Ik heb op dit moment een controller (VCI 100 SE) en daarbij zit helaas een usbkabeltje die maar 1 meter lang is.
Aangezien ik 'm aansluit op m'n computer begrijpen jullie wel dat het kabeltje relatief kort is (en het staat nu al strak).
Ik heb nu een booth ontworpen waarbij ik een langere kabel nodig heb. Echter, DJtechtools waar ik 'm vandaan heb zegt dat een kortere kabel minder latency en minder dataverlies verzorgt. Is het verschil tussen 1M en 3M echt dramatisch? (voordat ik een miskoop en een mis-booth ontwerp)...
Thx.
Poster: Look
Welke studiomonitor:
KRK VXT8 of Dynaudio BM5A MKII ?
Heb op dit moment KRK RP6 G2 maar mis soms wat power.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.