Poster: hoppie
klein beetje een dilemma, wil een nieuwe mixer kopen maar zit nu te twijfelen. of nu een denon x 1500 of sparen en gaan voor een xone 42, wat zouden jullie doen en waarom?
Poster: Roov
Ik vond de DN-X1500 niet zo'n hele bijzondere mixer, zitten veel functies op die je weinig tot niet gebruikt. Ik zou persoonlijk voor de Xone gaan.
Poster: T-to-the-J
Welk cd brand programma raden jullie aan? Ben namelijk nu nero aan het downloaden maar dat is een trial van 10 dagen, en na al mn updates is mn geld nu een beetje op
Poster: Esmee
Ik zeg; of Nero of wmp, en anders iTunes. Maar Nero rulez, vooral omdat je daarmee meteen covers kunt maken.
Poster: dj-zero
Weet iemand hier misschien een gratis software die ik kan downloaden om stukjes uit muziek weg te knippen zegmaar??
Want ik heb een leuke track gevonden maar ik vind het te lang duren voordat ie helemaal is opgebouwd...
Ik heb het met audacity geprobeerd maar dat werkt niet helemaal zoals ik het wil....
Iemand enig idee hoe ik dus gewoon enkele maten uit een track gan weglaten??
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.