dj beurs
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

kobuz    posted on 22-06-2010 22:41
Dj beurzen zijn er niet heel vaak in Nederland, vandaar dat ik jullie graag laat weten dat er op zaterdag 3 juli een in Eindhoven zal zijn: DJ Day

Op deze (kleinschalige, maar gezellige) beurs zullen verschillende grote merken van dj apparatuur en software aanwezig zijn om je hun nieuwste speeltjes te laten zien. Uiteraard kan je die dan ook uit proberen en zullen er wat bekende djs aanwezig zijn om een en ander te showen. Vooral als je nog niet heel bekend bent in het digitale geweld van de laatste tijd in de dj wereld is deze dag een mooie mogelijkheid om dat te leren kennen en uit te proberen.

De DJ Day is volledig gratis en met mooi weer zal men niet schromen om de bbq aan te steken onder het genot van een drankje.

Aangezien het niet op prijs wordt gesteld om (web)shops te delen of om te spammen zal ik hier geen links of namen geven. Mocht je ge?nteresseerd zijn zal je met google wel een eind komen denk ik Thumbs Up

What do you think about dj beurs ??

Vote :   

specialm    posted on 22-06-2010 22:43
zijn er ook DJ Beursen? in duitsland want dat is niet zo ver voor me.
walteur    posted on 22-06-2010 22:45
leuke dag, jammer dat ik zover weg woon Unhappy
kobuz    posted on 22-06-2010 22:46
Dan zou je even op dj beurs Duitsland moeten googlen denk ik. Beter gebruik je trouwens het woord 'messe', dat is beurs in het Duits?Cool
User edit by kobuz on 22-06-2010 @ 22:46:54 (4%)
specialm    posted on 22-06-2010 22:48
Poster: kobuz
Dan zou je even op dj beurs Duitsland moeten googlen denk ik. Beter gebruik je trouwens het woord 'messe', dat is beurs in het Duits?Cool

Thanks man.
Yorick    posted on 22-06-2010 22:49
http://partyflock.nl/party/182849:Dj_day_2010.html

Is dat hem niet?
Mathiz    posted on 22-06-2010 23:43
Poster: specialm

Thanks man.

hehe de musik messe natuurlijk als je daa nog niet van gehoord hebt dan leef je onder twee stene op mekaar Winking my eye
harold303    posted on 23-06-2010 08:30
Wel lache die DJ-day.nl

en lekker dicht bij, ik zag dat er een paar redelijk grote dj's kwamen Zany, brennan heart jordy lishious.

toch eens kijken of ze een traktor setje in de aanbieding gaan doen Winking my eye
Snaad    posted on 23-06-2010 08:55
Aahh zoooo jammer dat ik dan weer in Corfu zit. Weet iemand of er nog meer beurzen zijn in Nederland deze zomert?
thunderdome    posted on 23-06-2010 09:20
er is jaarlijks ook een dj beurs in houten alleen is dat pas geweest (februari )
Snaad    posted on 23-06-2010 09:30
?k moet echt meer daar op letten. Ik woon dus in Culemborg, nou je weet zelf hoever dat van houten af is... Is er niet ergens een overzicht met alle beurs data?
dJORD    posted on 23-06-2010 11:54
 hoe vaak moet jij nog verteld worden dat dit een dj forum is en geen menselijke zoekmachine, gebruik de search op dit forum en google!!
ArCee    posted on 24-06-2010 22:45

Dan ga je daar heen en laat jij je daar informeren over alle merken mixers die je hier nutteloos op het forum loopt te gooien, goed voor iedereen.
Dus, meteen naar de Numark, Mcrypt, Behringer en Reloop stands hollen. Schrijfblok en camera mee, voice recorder om alles terug te horen etc.
ElVrieso    posted on 24-06-2010 23:37
Ik woon in Noord-Holland, hier in de buurt is volgensmij nog nooit een djbeurs geweest?

Weet jij het misschien, ArCee? Jij woont tenslotte bij mij in de buurt. (A)
Bruno de Vries - @djelvrieso

This is an old Topic

No new postings for 5.245 days.
 Post CommentThat would be 174.8 months
or a whopping 14.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

61 Users online: 5 Guests (56 Unknown)
Pages generated today : 5.195
Most visitors online this month : 109
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.951.801