Cursus event management?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Snaad    posted on 22-06-2010 13:23
Heren en dames,

ik zit er aan te denken om naast mijn opleiding bachelor game design nog een NTI cursus event management te volgen. Heeft iemand hier ervaring mee, of kan iemand mij hier meer over vertellen?

What do you think about Cursus event management? ??

Vote :   

AdenFarleigh    posted on 22-06-2010 15:17
Oh deze blijf ik ook even volgen; event management lijkt ook wel gaaf op zich.
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
Snaad    posted on 22-06-2010 22:04
Denk dat wij de enige zijn chef:P
Xurion    posted on 22-06-2010 22:05
Lijkt mij ook wel interessant, ook al ben ik daarvoor te jong...
ThijsG    posted on 22-06-2010 22:06
Poster: DJJS
Lijkt mij ook wel interessant, ook al ben ik daarvoor te jong...

-insert same message-
spilo    posted on 22-06-2010 22:08
Mjah mijn schoonzus heeft een volwaardige bachelor in event-management, denk dat je met een cursusje niet super ver komt in het bedrijfsleven...?
Renzis    posted on 22-06-2010 22:20
Ik doe zelf ook vrijetijdsmanagement voornamelijk voor event management. Het is met een cursusje niet zomaar geleerd. Je zou wel eventueel een minor eventmanagement doen misschien.

Succes
AdenFarleigh    posted on 23-06-2010 01:32
Poster: Renzis
Ik doe zelf ook vrijetijdsmanagement voornamelijk voor event management. Het is met een cursusje niet zomaar geleerd. Je zou wel eventueel een minor eventmanagement doen misschien.

Succes

Vrijetijdsmanagement? Je ontwikkelt Sudokuboekjes ofzo?Cool
Nee grapje, wat houdt dat in? :O
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
Snaad    posted on 23-06-2010 08:21
Poster: Renzis

Succes

Thanks. Is inderdaad zeker een optie, maar om dat als minor te doen, krijg je dan niet nog minder leermateriaal voor je dan bij zon NTI cursus? Want het ziet er namelijk redelijk uitgebreid uit..
Renzis    posted on 23-06-2010 10:03
@AdenFarlegh, haha dat denken veel mensen! Maar je wordt opgeleid tot manager binnen de vrijetijdssector. Bedenk je maar even wat je tegenwoordig al niet allemaal kunt doen, festivalsn pretparken, bioscopen, restaurants, vakanties, enz. Aan jullie vrijetijd verdienen wij Winking my eye

@snaad, het kan waars ook wel, alleen eventmanagement is ook wel heel erg een ervaringsding. Dus is zowel les van ervaren docenten als ervaring die je met projecten e.d. Opdoet wel een groot pluspunt. Maar je zal zeker veel leren van die NTI cursus maar je bent met een minor naar mijn idee met een minor beter af!
Sandr    posted on 23-06-2010 10:21
Een cursus kan geen kwaad, net de vraag wat je er mee denkt te bereiken.....

Er zijn zat mensen die zonder ook maar een halve dag cursus de geweldigste evenementen neer zetten en andere met een opleiding die nooit een evenement van de grond zullen krijgen....

Ik heb zelf een International Real Estate & Facility management gedaan en daar is event management ook een wezenlijk onderdeel van de opleiding, en je moet niet verwachten dat je na een cursus opeens evenement na evenement uit de grond stampt... gezond verstand is heel wat belangrijker!
Play that funky music white boy....
Snaad    posted on 23-06-2010 10:44
Heb je ook zeker een puntHappy, laughing Maar het is meer mijn doel om te leren wat er bij komt kijken om zo later EVENTUEEL een keer een x aantal kleine feesten te organiseren. Vind het allemaal gewoon tof om te leren. Het is inderdaad niet zo dat ik verwacht of uberhaubt als doelstelling heb om ubergrote massafeesten dr uit te gooien.
Sandr    posted on 23-06-2010 10:53
Dan zit je goed... een cursus zal je in ieder geval een idee geven wat er allemaal bij komt kijken en geeft je ook een basis van waaruit je verder kunt werken.

Bovendien staat een dergelijk certificaat of diploma niet verkeerd op je CV. Als je de tijd en het geld hebt: Gewoon doen!
Play that funky music white boy....
Snaad    posted on 23-06-2010 11:02
Ja precies. Geld is inderdaad niet echt het puntHappy, laughing Tijd moet ik alleen nog ff kijken hehe. Maargoed thanks voor de hulp so far!
durko    posted on 23-06-2010 23:33
Een cursus weet ik neit of het wel iets is. Ik doe namelijk de opleiding aan de NHTV en er komt veel stof voorbij. Ook juridische aspecten enz. dus ik weet niet of je dat in een cursus kunt doen, maar lijkt mij dat de cursus minder compleet is dan.

This is an old Topic

No new postings for 5.388 days.
 Post CommentThat would be 179.6 months
or a whopping 14.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

55 Users online: 4 Guests (51 Unknown)
Pages generated today : 2.281
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.365.199