wie kan mij vertellen wat je precies met stanton final scratch kunt doen. ik weet wel dat je er mixjes mee kan opnemen .maar kun je bijvoorbeeld ook muziek van pc importeren naar mengpaneel of andere belangrijke dingen?
What do you think about final scratch ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
het is heel simpel je plugt allemaal tulp stekkers in dat soort van kastje en je doet die van de draaitafel daarin in de in en eentje van de out in je mixer. Dan klik je op je pc een mp3'tje aan en legt de plaat op je draaitafel (van finalscratch natuurlijk:P) en zodra je naald trillingen voelt (dus de plaat begint) gaat de mp3 ook starten. Misschien leg ik het uit alsof het niet zo bijzonder is maar ik heb er geen ervaring mee. maar alvast een intro:p.
kwam van de week "alcatech digiscratch" tegen op internet dit is volgens mij ook zo iets alleen dan wat goedkoper. maar weet het ook nog niet precies, ben aan het uitzoeken of het wat is voor mij. je kan met dit systeem ook met cd's kan werken. kijk allemaal maar eens wat het is. of heeft iemand dit systeem al ? groetjes snckBrry
This is an old Topic
No new postings for 6.899 days. Post CommentThat would be 230 months or a whopping 18.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.